Вражаючі кадри: коломийське сміттєзвалище з висоти пташиного польоту (ВІДЕО)

Проблема зі звалищем особливо піднялася у Коломиї після рішення виконкому за 2 липня про завіз 2000 тонн сміття зі Львова. Хоча через три дні після хвилі обурень коломиян виконком скасував своє рішення. Але проблема зі звалищем турбує коломиян, особливо мешканців прилеглих вулиць.

Коломийським сміттєзвалищем користується місто та район, а практично всі прибутки з цього підраховує приватна структура, яка орендує у громади міста ділянку під полігон, - інформує 0342.ua з посиланням на "Дзеркало Коломиї".

Обслуговує звалище КП «Полігон-екологія», яке займається захороненням сміття. Коломия зі сміттєзвалища має в рік десь 1,5 мільйони гривень надходжень до бюджету. Але скільки витрачає на нього – наразі невідомо.

Додатковий заробіток приватному підприємцю, який орендує полігон, приносять роми, що займаються сортуванням сміття. Лише по дві вантажівки відсортованого сміття вдень відвозять у приймальні пункти до Чернівців. Це скло, метал, пет-пляшки та папір. Їх за гроші викуповують підприємці сусідньої області.

Вдень, за словами мешканців Косачівки, на сміттєзвалищі вивантажують в середньому 80-100 вантажівок. І тільки половина з них – офіційно. Річ у тім, що на полігоні діє два заїзди – один офіційний, інший “чорний”. Свого роду дві різні бухгалтерії. Тобто не всі вантажівки, які заїжджають на територію полігону, обліковуються.

Зараз на звалищі утворилася гора зі сміття заввишки майже 10 метрів.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
132 перегляди у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань