Віра у легкі гроші, вчергове збагатила шахраїв і зробила біднішим франківця на 60 тис. грн.

Не зважаючи на численні застереження правоохоронців і публікації у пресі, франківці продовжують вестися на смс про виграш автівки. 

Сьогодні до обласного відділенні кіберполіції звернувся іванофранківець, якого ошукали смс-шахраї за стандартною схемою про виграш авто, – інформує 0342.ua.

На телефон його дружини прийшло смс з повідомлення про виграш автомобіля марки "Шкода", в якому було вказано номер телефону і адресу шахрайського сайту.

Нагадуємо, що подібні сайти є фейковими і будь-яка інформація на них – неправдива. На офіційному сайті автодилера "Шкода" є повідомлення, в якому чітко зазначено, що автодилер подібних акцій не проводить: http://uk.eurocar.com.ua/news/frauds/

Отже, в фейковому смс був вказаний телефон, за яким і зателефонував довірливий франківець. Звісно, по ньому шахраї підтвердили виграш, а також повідомили, що необхіно заплатити податок за виграш, згодом перевести кошти за виготовлення документів тощо. Таким чином чоловік позбувся більш як 60 тис. грн. 

В кіберполіції вкотре застерігають франківців бути пильними і не довіряти оманливим смс, електронним повідомленням і фейковим сайтам. Всю інформацію просять перевіряти, або звертатися для уточнення її до того ж відділу кіберполіції.

В Івано-Франківській області за тел.: (0342) 75-11-57, або на номер керівника відділу протидії кіберзлочинам Карпатського управління кіберполіції: (097) 84 89 366.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
192 перегляди у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку