«Винаходячи себе заново». Спікерка конференції TEDx у Франківську про свою стратегію змін та секрети успіху

Про те, як не зупинитися в своєму розвитку, а продовжувати рухатися вперед до мрії розповіла спікера TEDxIvanoFrankivsk Women Олександра Говоруха у презентації «Винаходячи себе заново. Нові сфери, нові враження, нова ти». Чіткі відповіді на питання «Що робити?» та історія про те, як народилася ця стратегія.

Олександра Говоруха ― менеджер із зовнішніх комунікацій в ІТ-компанії Ciklum та амбасадор програми Women's empowerment with Google. За плечима має багато років досвіду та довгий список посад та компаній.

― В який момент ви зрозуміли, що потрібно ділитися своїми знаннями зі світом?

― Мабуть тоді, коли я зрозуміло, що я маю, чим поділитися і це дійсно буде цікаво іншим.

«За свою 15-річну кар’єру я зробила 5 переходів у інші сфери, і я знаю, що таке “починати заново”» ― розповідає Олександра. Вона почала працювати ще коли була студенткою, в студентській раді і займалася різними видами активності для студентства та молоді. Потім була робота на виробництві, в рекламній агенції, в медіа-компанії, і, в решті решт, сфера ІТ.

Так і народилася TED Talk під назвою «Винаходячи себе заново. Нові сфери, нові враження, нова ти», в якій спікера поділилася стратегією, що була створена на основі інтуїції і життєвого досвіду та перевірена часом.

«Якби ж змінити щось в житті було так само просто, як стрибнути у воду. Та в реальності ми бачимо, що нас постійно щось стримує: обставини, люди чи власні сумніви не дають рухатися вперед» ― розпочала свій виступ Олександра.

Нас постійно щось стримує: обставини, люди чи власні сумніви не дають рухатися вперед.

Статистика стверджує, що 80% людей хотіли б змін в своєму житі, але їх щось лякає. Ще 50% хочуть спробувати свої сили, але «тільки не зараз». 30% впевнені, що в них взагалі нічого не вийде, тому не варто і пробувати. Статистика стверджує, що 80% людей хотіли б змін в своєму житі, але їх щось лякає. Ще 50% хочуть спробувати свої сили, але «тільки не зараз». 30% впевнені, що в них взагалі нічого не вийде, тому не варто і пробувати. Чудово ілюструє цю ситуацію картинка:

Проте саме страх, невизначеність і дискомфорт ― ваші провідники до зростання.

«Я склала свій алгоритм п’яти «Z» успішності у новій роботі: занурся, створюй нові зв’язки, залучай лідерів думок, знайди наставника, зростай».

«Я склала свій алгоритм п’яти «Z» успішності у новій роботі: занурся, створюй нові зв’язки, залучай лідерів думок, знайди наставника, зростай».

Цей алгоритм покликаний боротися з тим, що лякає нас найбільше ― з невідомість. Адже люди не знають, як їм дійти до своєї цілі та що з ними буде в кінцевій точці. Він допомагає рухатися до змін по означеним сходинкам.

  • Зануритися.

Будьте, наче губка, що вбирає в себе інформацію. Необхідно використати всі доступні відкриті джерела задля інформаційного занурення у вибрану сферу ― Google, YouTube, тематичні статті, людей, що мають відношення до цієї сфери.

Наступний важливий крок ― створити інформаційний місток між ти, що ви маєте зараз і сферою, в яку хочете перейти.

Також чітко зрозумійте, навіщо саме вам туди йти, бо без цього розуміння вам буде важко на наступних етапах.

Показник ефективності даного етапу: ви вже можете підтримати розмову на цю тему, стаєте обізнаними в основних подіях та ключових особах даної сфери.

  • Створити нові зв’язки.

Допомагають в цьому тематичні конференції, асоціації, клуби. Пам’ятайте, що не все можливості купуються за гроші. Можна бути волонтером на цікавих для вас подіях, влаштуватися на стажування, отримати вхідний квиток за мотиваційний лист, стати асистентом.

На цьому етапі важливо зрозуміти, чи дійсно вам цікаво працювати в обраній сфері.

Показник ефективності даного етапу: мінімум 20 нових корисних контактів.

  • Залучити лідерів думок.

Адже це ті люди, які мають дві ключові переваги: досвід та зв’язки. Вам допоможуть тематичні спільноти та соціальні ініціативи.

Показник ефективності даного етапу: чудово, коли вас вже починають знати в обраній сфері. Бо в цьому випадку не ви, а ВАС вже можуть порекомендувати.

  • Знайти наставника.

Дуже важливо мати людину, яка буде ділитися досвідом та надихати рухатися вперед. Можна обійтися і без ментора, але це зробить ваш шлях довшим.

Це може бути ваш керівник, більш досвідчений колега, визнаний експерт.

Сам наставник, скоріше за все, буде радий взяти на себе цю роль, адже це досвід, визнання та зростання і для нього самого.

  • Зростати.

На цьому рівні ви вже маєте почати працювати. Але ви все ще новачок. Головне ― не розслаблятися. Потрібно відслідковувати та корегувати свої результати, контролювати, чи не відхилилися ви від свого первинного плану.

Подивіться на свої задачі ззовні, розкажіть про них іншим колегам чи професіоналам в галузі, залучіть сторонню думку. Інша людина принесе іншу точку зору.

Прагніть стати експертом у справі, яку ви обрали.

Прагніть стати експертом у справі, яку ви обрали.

― Чи були ситуації, коли ви хотіли змінити свою сферу діяльності, та, дізнаючись про неї більше, міняли свій намір?

― Так, було і таке. Тому етап занурення такий важливий. Наприклад, часто буває таке, що тобі подобається сфера, але ти не розділяєш цінностей тих людей, які в ній працюють. Треба усвідомлювати, що майбутня діяльність стане частиною тебе. Якщо щось викликає сильний дискомфорт ― варто кілька разів подумати, перш ніж зробити свій вибір.

― Коли людина хоче зробити крок до змін, скільки часу варто присвячувати новій діяльності?

― Все залежить від кількості вільного часу, наполегливості та активності. Проте жоден з перерахованих вище кроків не має займати більше шести місяців. Інакше ви перегораєте. В будь-якому разі, цьому варто приділяти час кожного дня. Хай це буде 20 хвилин на день, але це буде регулярно. Це ваша інвестиція у майбутнє.

Пам’ятайте, що свій ідеальний момент для змін ви створюєте самі. Якщо ви ще не знайшли себе, то лише новий досвід дасть вам шанс це зробити.

Нагадаємо, що проведення даного заходу було б неможливе без підтримки партнепрів: інвестиційно-будівельна компанії "Вертикаль", програма «Міські гранти», еспресо-бар "Sunday coffee", відкритий виробничий простір "Bukvica", компанія "23 ресторани", ресторан "Amigos", готель "Надія" та друкарня "Паперівка", театр кіно «Люм’єр»,  клуб «Варта», компанія «Лігос», відеограф Artem Rusko, Івано-Франківський ІТ кластер, компанія «Реклама-центр», компанія «СІНТ-Майстер».

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку