ЦНАП перевірив, чи задоволені франківчани його роботою

ЦНАП м.Івано-Франківська проводить щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг. За результатами опитування незадоволено менше двох відсотків громадян.

Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону електронної черги вкидають його у дві ємності «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування».

У жовтні 2016 року участь у голосуванні взяло 5087 відвідувачів ЦНАП, що складає 68,7% від загальної кількості прийнятих документів (7401).

Якість надання адміністративних послуг оцінило 1856 відвідувачів. Позитивно оцінило якість надання послуг 1824 відвідувачі, що становить 98,3%, негативно – 32 відвідувачів (1,7%).

Якість надання дозвільно-погоджувальних послуг оцінило 1497 відвідувачів. Позитивнооцінило якість надання послуг 1480 відвідувачів, що становить 98,9%, негативно – 17 відвідувачів (1,1%).

Якість надання послуг реєстраційної служби оцінило 1734 відвідувачі. Позитивно оцінило якість надання послуг 1706 відвідувачів, що становить 98,4%, негативно – 28 відвідувачів (1,6%).

Вцілому, зберігається позитивна динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАП м.Івано-Франківська.

Відвідувачі ЦНАП також можуть оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м.Івано-Франківська (www.cnap.if.ua), через сервіс «Он-лайн консультацій» та за допомогою мобільного додатку «Мобільний Івано-Франківськ».

ЦНАП повідомляє, що й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку