Американці зробили вибір: США підкорив бренд з України

Вітчизняні виробники впевнено завойовують висококонкурентний американський ринок. У порівнянні з 2015 роком обсяги продажів бренду «Хортиця» в США виросли на 120%.

Як зазначає комерційний директор «Хортиця» в США Стів Аккерман, сьогодні бренд дуже популярний в Штатах. «Американці відмінно розбираються в якості продуктів. Для них є важливим той факт, що «Хортиця» отримує виключно позитивні відгуки експертів на міжнародних конкурсах і виготовляється зі спирту нового покоління «Пшенична сльоза» на основі добірної пшениці, який перевершує світові стандарти за чистотою і м'якістю смаку. Незважаючи на перенасичений ринок і колосальну конкуренцію, нам вдалося збільшити обсяги продажів «Хортиця» в США на 120%», – підкреслює Аккерман.

Також, за словами виробників, для «Хортиця» ексклюзивно використовується унікальний італійський дозатор зі срібним ефектом металізації. Такий дозатор неможливо підробити, він служить ще одним ступенем захисту продукту, покращує його властивості та додатково очищає – підкреслюють експерти.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)