Нічні маршрути — це потреба громадян. Її б мав вирішити комунальний транспорт

Іванофранківці вже неодноразово висловлювали пропозицію запровадити у місті нічні маршрутки. Дане питання знову порушили днями, опублікувавши на сайті петицій до міської влади пропозицію розглянути питання щодо введення нічних маршруток з усіх куточків міста до центру і у зворотньому напрямку, які курсуватимуть щогодини. Або ж продовження пасажирських перевезень до 00:30 години.

Чи є перспектива у впровадженні нічних маршрутів і чи доцільне воно, кореспондент 0342.ua поцікавився у начальника управління транспорту і зв'язку Олега Ганчака.

"Ще у травні ми опрацьовували це питання. Ціна проїзду у нічній маршрутці повинна бути менша, ніж вартість проїзду у таксі, але при наших розрахунках виходило — не менше 10 грн. У нас не буде такого пасажиропотоку вночі, аби покрити цей маршрут, людей буде не багато. Навіть, якщо громадськість погодиться на ціну у 10 гривень за проїзд, виникає наступне завдання — знайти перевізника. Але ніхто не захоче, перевізникам це не вигідно, — зазначає Олег Ганчак й додає, що вирішити цю проблему можна й наступним чином: підприємство, яке працює у нічні зміни бере свої точки і запускає маршрут. Розвозячи своїх працівників, водії по дорозі могли б підбирати пасажирів. Але поки практики такої немає.

Якщо говорити про нічний маршрут, тоді виникає питання, по якому саме маршруту його пускати, адже повинен бути зв'язок усіх районів. На сьогодні є чотири маршрути, які їздять до пізньої години, зокрема після 23:00. 21-й маршрут сполученням "Вокзал — Онкодиспансер" їздить до 23:19. А точніше о цій годині виїжджає з вокзалу. Маршрут №22 сполученням "Хоткевича — АС-2" з вул. Хоткевича виїжджає о 22:58 і о 23:16 — вже на автостанції. 28-й маршрут сполученням "Каскад — АС-3" — до 23:08. Маршрут №35 сполученням "Золота Нава — Петлюри" курсує до 23:30.

"Нічні маршрути — це потреба громадян. Але поки що, принаймі до 2017 року, у нас можливості запустити нічні маршрути немає. Було б добре, якби це був комунальний маршрут. Чому не запустити нічні тролейбуси? Якщо місто хоче щось зробити для громади добре, то це має робитися з бюджету, який формує громада", — вважає очільник транспортного управління.

До слова, пропозиція щодо передачі всіх пасажирських перевезень комунальному транспорту теж зареєстрована на сайті петицій. Її автор переконаний, що тільки так можна буде забезпечити переїзд з любого кінця міста в інший з пересадками за єдиним тарифом, використовуючи багаторазовий або електронний квиток, і при цьому, дотримуючись графіку руху, створити всі зручності для пасажирів і розвантажити місто від маршруток.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку