Хто з уряду найбільш активний користувач соціальних мереж? Інфографіка

70% дописів на своїх сторінках українські міністри роблять під час робочого дня.

Про це повідомляє Комітет виборців України на офіційній сторінці у Facebook.

За даними досліджень, повідомлення урядовців, стосуються не лише діяльності їх міністерств, а аналізу загальнополітичної ситуації, міжнародних подій, святкових дат. 

Лідером серед представників уряду виявився міністр молоді і спорту Ігор Жданов – він за місяць опублікував 44 дописи. Найменш активним користувачем Facebook є глава Мінфіну Олександр Данилюк, який за місяць опублікував всього лиш один допис.

Є також міністри, які не ведуть сторінки в Facebook. Серед них – міністр закордонних справ Павло Клімкін, який, як відомо, активно користується акаунтом у Twitter.

"Серед членів уряду, які найактивніше користувалися Facebook у робочий час: міністр молоді і спорту Ігор Жданов (83% дописів опубліковано в робочий час), міністр економрозвитку Степан Кубів (79%), міністр оборони Степан Полторак (79%), міністр освіти Лілія Гриневич (71%), в.о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун (67%), міністр соцполітики Андрій Рева (67%), міністр інфраструктури Володимир Омелян (61%) та міністр екології Остап Семерак (61%)", – зазначають у Комітеті виборбів України.

ака

фото КВУ

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)
28 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань