Фахівці розповіли, як реклама на вітринах впливає на популярність цигарок

Дослідження столичної школи економіки довели, що цигарки у вітринах спонукають молодь почати курити.

Сьогодні, 2 березня, представлено дослідження Київської школи економіки. Фахівці вивчали, як рекламні інструменти використовують для збільшення продажу цигарок у кіосках столиці. Яскрава викладка цигарок у вітринах стимулює продажі та робить куріння соціально прийнятним, особливо для молоді — йдеться в оприлюдненому документі. Як відомо, в Україні заборонено рекламу, спонсорство та стимулювання продажу тютюнових виробів. Проте тютюнова індустрія обходить цю заборону, коли мова йде про точки продажу.

«Маркетинг тютюнових виробів у точках продажу відіграє важливу роль у збільшенні продажів. Дослідження чітко показують: викладка цигарокстимулює їх споживання  – від труднощів у припиненні куріння та спонтанних покупок до ініціації нових курців, особливо молоді», — розповів Павло Яворський, дослідник Київської школи економіки.

Викладка цигарок займає значну частину – переважно  половину — вітрини. Майже скрізь (94%) цигарки розміщені безпосередньо у прикасовій («привіконній» зоні). Популярним є спеціальні бокси чи панно (70%), у оформленні яких використовуються яскраві, привабливі кольори (80%) та освітлення товарів (88%). Також розміщують великі пачки цигарок — муляжі реальних брендів та великі упаковки з цигарками (Jambo box), які містять кілька пачок всередині (60%).

Аналіз дослідження показав: обмеження відкритого представлення тютюнових виробів у торгових точках потенційно може значно зменшити рівень споживання тютюну. Натомість, відкрите представлення цигарок веде до збільшення як поширеності куріння, так і споживання. До того ж  діти і підлітки, які бачать такі вітрини, мають на 60% більший ризик почати курити, повідомляє ГО «Життя».

Цигарки у вітринах вже не розміщують у Канаді, Ісландії, Великій Британії, Норвегії, Фінляндії, Ірландії, Хорватії, Білорусі, Росії, Австралії, Новій Зеландії, Непалі, Панамі, Кенії.

«Через викладку тютюнових виробів бренди цигарок стають впізнаваними, а куріння сприймається як суспільна норма — молодь починає курити. Проте є універсальний інструмент, який вирішує цю проблему – заборона розміщення цигарок на видноті. Міжнародний досвід підтверджує, що це дієво. Наприклад, у Канаді після заборони викладки цигарок рівень куріння серед підлітків 15-19 років знизився з 22% (2002 р.) до 12% (2011 р.)», — зазначають експерти.

go_life_kiosk-01 (3)
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку