0342.ua

The New York Times не буде міняти скандальну карту з «спірним» Кримом

Співавтор статті під назвою «Путінський міст до Криму може мати більше символізму, ніж руху» Іван Нечепуренко прокоментував інфографіку до матеріалу, на якій анексований півострів Крим позначено «спірною» територією й замальовано одним кольором із Росією.

За його словами, такий же спосіб оформлення карт використовується газетою The New York Times для всіх спірних територій.«Наприклад, для Голанських висот або для Кашміру. Карта перемальовуватись не буде», - цитує його заяву РБК . Він також сказав, що The New York Times швидше за все ніяких додаткових заяв з цього питання робити не буде.

Нагадаємо, матеріал про побудову мосту між анексованим півостровом Крим та Росією вийшов у The New York Times 11 листопада. На скандальну інфографіку в статті звернули увагу російський політичний емігрант, чемпіон світу з шахів та публіцист Гаррі Каспаров і професор Нью-Йорксьского університету Ігор Айзенберг.

13 листопада речник МЗС Мар'яна Беца повідомила у Twitter , що відомство звернеться до редакції New York Times з цього приводу. «Крим не є "спірною" територією. Це тимчасово окупована територія України. Окупант відомий – РФ. Звернемось до @nytimes. Помилки мають бути виправлені», – написала пані Беца.

Раніше цього року відомий британський таблоїд The Daily Mail також написав , що Крим належить Росії. Українське посольство у Великобританії назвало провокативною цю статтю. У результаті The Daily Mail виправила помилку.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати