Житомирська фірма встановлюватиме GPS-трекери у франківські маршрутки

Сьогодні, 18 травня, були оголошені результати конкурсу на встановлення GPS-трекерів у іванофранківських маршрутках. Серед дев'яти конкурсантів найбільшу кількість балів отримало Житомирське підприємство «Автоімідж».

Оцінка пропозицій, які виставляли конкурсанти проводилася за сімома критеріями. Це вартість обладнання та орендна плата, вартість обслуговування, доступність і зручність у користуванні системою, додаткові умови надання послуг, гарантійний термін та досвід роботи з обладнанням, умови обладнання диспетчерського пункту.

При розгляді пропозицій із девяти поданих заявок, на конкурс обрали лише шість претендентів: Приватне підприємство «Автоімідж» з житомира, яке набрало 108 балів, харківське «Об’єднання Комунар» (96 балів), «Українські навігаційні системи» з Одеси (85,5 балів); ТОВ «Велеш» – (85 балів), «Дісайд Лтд»  з Чернівців (79,5 балів) та «Системний зв’язок» з Тернополя (69 балів).

Пропозиції безоплатного облаштування диспетчерського пункту були в пріоритеті, тому "Автоімідж" зобов’язалося безкоштовно створити диспетчерський пункт, встановити GPS-трекери та обслуговувати їх. 

Абонплата за обслуговування становитеме 90 гривень. ЇЇ оплачуватимуть перевізники упродовж двох років.

Протестувати GPS-трекер вирішили на маршруті №22. Тепер рух автобуса можна відстежувати в інтернеті за допомогою програми, яка розроблена на базі порталу “Easyway”. В програмі також зазначена вартість проїзду, довжина маршруту, зупинки, інтервал руху, час роботи, та перевізник. 

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку