Життя кожної людини з самого першого подиху пронизано різними етапами навчання. Ми вчимось дихати, говорити, ходити та пізнавати навколишній світ. Постійне отримання нових знань активно впливає на наше життя, манеру поведінки і формує людську особистість, оскільки отриманий досвід не може залишитись поза увагою і обов’язково відобразиться на самій людині.
Навчання, тим чи іншим чином, займає одну із вирішальних і найвідповідальніших позицій на шляху самопізнання кожної людини. Звичайно ж, найбільше часу людина приділяє навчанню саме в шкільному віці. В цей час здобувається базова середня освіта.
Величезна кількість навчальних предметів, шквал нових знань, широчезний спектр можливостей відкривається перед кожною людиною саме в цей час. Кожен може знайти саме те, що йому цікаво і вже вирішити що хотілося б вивчати більш поглиблено. На цьому шляху, найперше, допомагають вчителі, докладаючи максимум зусиль задля зацікавленості своїх учнів.

Другим ваговим помічником для кожного учня є, безумовно, навчальна література. Хіба ж можливо без неї ефективно побудувати процес навчання і дисциплінарного виховання особистості? Правильно підібрана літературна для будь-якого навчального процесу виконує роль величезного поштовху для розвитку школяра. А сукупність праці вчителя та інформаційного навантаження навчальної літератури орієнтовані на осмислення потреби, необхідності і вагомості набуття знань для кожного окремого учня.
Різноманіття підручників, атласів, контурних карт та всебічних зошитів для тренувань допомагають краще засвоїти шкільні предмети, акцентувати увагу учнів на певних значущих моментах з усього інформаційного потоку. Для прикладу, надто помітною допомогою при вивченні таких предметів, як біологія, основи здоров’я та інформатика, можна назвати зошит для практичних робіт. Адже відразу після вивчення конкретної теми, можна використовувати набуті знання та уміння при виконанні практичної роботи і провести навіть самостійний контроль теоретичних знань.
Ще одним цінним помічником для учнів може стати зошит для лабораторних робіт, який додасть більшого захоплення при вивченні таких предметів, як хімія чи фізика.

Такий зошит допоможе ефективно засвоїти вивчений матеріал, шляхом виконання завдань і розв’язування задач, беручи за основу вивчений матеріал. Також виконання лабораторних робіт буде цікавим, адже учні вже самостійно можуть проводити певні наукові досліди. Можливо саме це зацікавить школярів найбільше і вплине на їх вибір майбутнього життєвого шляху.
Модернізація навчальних процесів здатна покращити принципи і методи навчання, тому не потрібно ними нехтувати. Постійно треба знаходити найефективніші методи для засвоєння матеріалу учнями, зацікавлювати їх та завдяки навчальній літературі допомагати на всіх етапах навчання, адже діти – це наше майбутнє.