• Головна
  • 98,6% відвідувачів ЦНАПу задоволені якістю надання послуг у червні
10:45, 9 липня 2015 р.

98,6% відвідувачів ЦНАПу задоволені якістю надання послуг у червні

Центр надання адмінпослуг Івано-Франківська провів щомісячний моніторинг якості обслуговування клієнтів. Відвідувачі ЦНАП після після отримання послуг, вкидають талон електронної черги у дві ємності: «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування».

У червні цього року участь в голосуванні взяло  1610  відвідувачів ЦНАПу, що складає  36% від загальної кількості прийнятих документів (4515). 

Якість надання адміністративних послуг оцінило 1303 відвідувачів, що становить 81% від загальної кількості голосів. Задоволеними залишилися 1284 відвідувачів (98,5%). Негативно оцінили роботу - 19 відвідувачів (1,5%).

Якість надання дозвільно-погоджувальних послуг оцінило 306 відвідувачів, що становить 19% від загальної кількості голосів. Позитивну оцінку дали 304 відвідувачів (99%), негативну 3 відвідувачів (1%).

Відвідувачі ЦНАП також можуть оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м.Івано-Франківська, через сервіс «Он-лайн консультацій» та за допомогою мобільного додатку «Мобільний Івано-Франківськ».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Івано-Франківськ #новини Івано-Франківська #ЦНАП #послуги #оцінка
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...