В «Івано-Франківськгаз» запрацював контакт-центр

Відтепер споживачі ПАТ «Івано-Франківськгаз» можуть отримувати консультаційні послуги та надавати дані фактичних показів лічильника за єдиним номером Контакт-центру ПАТ «Івано-Франківськгаз». Кваліфіковані оператори опрацьовуватимуть звернення клієнтів компанії щоденно.

Про це повідомили у прес-службі ПАТ «Івано-Франківськгаз», - передає 0342.ua.

Метою створення Контакт-центру є запровадження більш ефективного діалогу між споживачами природного газу та ПАТ «Івано-Франківськгаз». Сім днів на тиждень з 08:00 до 20:00 клієнти компанії можуть отримувати консультаційні послуги зателефонувавши за номером 0342 59 11 04 або написавши листа на електронну адресу contact@if.104.ua.

«Останнім часом, у зв’язку із підвищенням цін на газ, зміною норм споживання та іншими змінами, які відбуваються в газовій галузі країни, кількість звернень споживачів газу до нашої компанії суттєво зросла. Щоб підвищити якість надання послуг, зокрема зробити більш швидким та доступним сервіс надання інформації нашим клієнтам, ми організували роботу Контакт-центру», - зауважив голова правління ПАТ «Івано-Франківськгаз» Василь Вітюк

В телефонному режимі або на пошту можна повідомити фактичні показання лічильника, проконсультуватися щодо тарифів, поставити запитання про порядок оплати за надані послуги, дізнатись стан свого особового рахунку, залишити заявку оператору на виклик майстра та отримати консультації з питань пільг, субсидій, переоформлення документів, ремонту обладнання і багато іншого.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати