• Головна
  • Як правильно розміщувати рекламу на бордах в Івано-Франківську?
Реклама
10:47, 18 липня 2015 р.

Як правильно розміщувати рекламу на бордах в Івано-Франківську?

Реклама

Cучасний рекламний простір у Івано-Франківську наздвичайно урізноманітив потік інновацій: виникають нові рекламні конструкції, методи нанесення зображення на них, способи трансформації рекламних текстів та графіки, і, насамкінець, нові рекламні важелі, якими вправно керують професійні та наполегливі працівники рекламних агентств.

Проте, користуючись новими способами передачі інформації, успішні бізнесмени не залишають без особливої уваги канонічні форми вираження, рекламні конструкції, які займають топові місця, враховуючи як їх популярність, так і ефективність. До них належить саме реклама на бордах. Не виникає сумнівів, що це є чи не найефективніший «рекламний великан», більшим за який є хіба що брандмауер.

Івано-Франківськ – це велике західноукраїнське місто, адміністративний центр та історичний осередок культурної Галичини. Місто весь рік приваблює туристів, а тому з рекламної точки зору має дуже широку цільову аудиторію, адже включає не тільки місцеве населення. Воно поділяється на 12 мікрорайонів, кожен з яких має власне локальне значення. Це говорить про те, що адміністративний центр є структурно складною одиницею, а отже невдале розміщення конкретного виду рекламного звернення може не принести жодної користі.

Частим випадком для рекламодавця та своєрідним «каменем спотикання» є вибір борда в Івано-Франківську, на якому буде розміщений рекламний макет, та складність в домовленості з власником площини. Одні спотикаються через неможливість знайти підходяще місце для готового рекламного звернення, інші через невдоволеність прайсом власника. Покладаючись лише на власні сили, рекламодавці витрачають час і на створення макету, і на пошук площини, і власне на саму домовленість із власником. Але, на жаль, не кожен оператор рекламної конструкції може надати знижку при розміщенні реклами на бордах в Івано-Франківську. Більшість з них опираються на те, що зазвичай знижують ціни лише для постійних клієнтів чи рекламних агентств.

Так чи інакше, але скоріше за все, бізнесмен-початківець, який не звертався до рекламного агентства отримає таку відповідь, що в кінцевому результаті не відповідатиме його очікуванням. Тому аби уникнути подібних нюансів все ж варто скористатися послугами професіоналів.

Медіабаінгове рекламне агентство «Соната Груп» (http://adv-sonata.com) – це досвідчений творчий колектив, який надає надзвичайно широкий спектр рекламних послуг кожному клієнтові, дбайливо враховуючи його власні побажання, підходить до рекламної кампанії з професійної точки зору, працює більш ніж з 300 містами по всій Україні і, насамкінець, є авторитетним осередком творчого злету, зразком економічної стабільності та ключем до вашого колосального успіху.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...