Рейтинг найгірших доріг Прикарпаття

Дороги чи, може краще сказати, їх відсутність – чи не найбільша проблема українців. Про їх ремонт говорять всі: від політиків, депутатів до звичайних робітників.

За даними сайту Navizor.com складено рейтинг районних центрів Івано-Франківської області з найгіршою якістю доріг. Завдяки незалежним оцінкам автомобілістів та небайдужих громадян, вдалося зібрати об’єктивну інформацію про реальний стан доріг у містах Івано-Франківської області.

Отож представляємо вам рейтинг районних центрів Прикарпаття:

  • Косів — 65.03% доріг у критичному стані;
  • Городенка — 63.36% доріг у критичному стані;
  • Рожнятів — 56.56% доріг у критичному стані;
  • Коломия — 42.12% доріг у критичному стані;
  • Тлумач — 31.51% доріг у критичному стані;
  • Надвірна — 29.65% доріг у критичному стані;
  • Рогатин — 28.26% доріг у критичному стані;
  • Болехів — 27.53% доріг у критичному стані;
  • Долина — 26.48% доріг у критичному стані;
  • Снятин — 24.68% доріг у критичному стані;
  • Калуш — 22.85% доріг у критичному стані;
  • Богородчани — 22.51% доріг у критичному стані;
  • Верховина — 16.80% доріг у критичному стані;
  • Яремче — 8.10% доріг у критичному стані.

За статистикою доріг у Галичі і Тисмениці поки що зібрано недостатньо інформації.

Таким чином, найгірша ситуація з дорогами спостерігається у Косові, Городенці та Рожнятові, найкраща – у Яремче. Сподіваємося, найближчим часом ситуація зміниться на краще і дороги в області стануть ідеальними.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати