Репутаційні кризи та інформаційні війни - ще один виклик нашого часу. Атаки конкурентів, рейди силовиків, конфлікти між співвласниками, злиття та поглинання - ці ситуації знайомі багатьом українським підприємцям.
Чи можна насправді управляти репутацією компанії чи персони?
Звичайно, повний контроль над тим, що люди думають про компанію або бренд, неможливий. Але є аспекти, які добре піддаються налаштуванню, - наприклад, те, що бачать люди і що впливає на їх сприйняття вас, вашої компанії, продукту або сервісу.

На зустрічі ми поговоримо про те, як працювати з репутаційними завданнями до, під час та після кризи.

Що отримають учасники події:
- Розуміння механізмів підготовки до репутаційних криз;
- Ідеї для створення власних антикризових політик і процедур;
- Знання механізмів роботи з інформацією під час кризи;
- Принципи роботи з контентом, який посилює репутацію.

Івент буде корисний засновникам та власникам бізнесу, СЕО компаній та керівникам з комунікацій.

Вартість:
100 грн. для учасників бізнес-спільноти Тепле Місто;
200 грн. для усіх інших.
Долучитися до бізнес-спільноти можна тут:
https://warm.if.ua/uk/partners/join
Реєстрація:
https://2event.com/events/1831079

Спікери:
Iryna Zolotarevych — радник з питань стратегічних комунікацій та репутаційного аудиту, викладач програм MBA та міжнародних відносин. Досвід: радник Прем’єр-міністра України, керівник та засновник комунікаційних агентств та міжнародної комунікаційної асоціації, віце-президент комунікаційного холдингу. Автор 5 книжок. Магістр соціології, диплом CIPR, програма Stanford University.

Сергій Біденко (Sergii Bidenko) — експерт з комунікацій з 20-річним досвідом інформаційних проектів для бізнесу та політичних структур. Консультант власників та топ-менеджерів українських та міжнародних компаній з питань стратегічного управління репутацією, реагування на кризи та захисту від інформаційних атак. Керівник агенції з управління репутацією компаній та персон Bayka.Agency.