А ви пробували коли-небудь змішати маркетинг і Хеловін?
В кінці жовтня вчимося і святкуємо разом з Надією Фоміною!
Основна ціль курсу— надати робочі інструменти побудови ефективної маркетингової стратегії і топ-маркетингові лайфхаки.
В результаті воркшопу учасники отримають такі знання і навички:
-розуміння цілей і завдань маркетингу;
-check-list маркетолога: 13 ключових питань, відповіді на які допоможуть більше продавати і більше заробляти;
-топ-інструменти для створення ефективної маркетингової стратегії.
Аудиторія:
-власники малого та середнього бізнесу;
-маркетологи;
-ті, хто планує відкрити свій бізнес.
Тривалість: 16:00-20:00.
Вартість:
Standart 749 грн.
У вартість включений навчальний матеріал і фуршет.
Квитки: https://2event.com/events/1850924
Для бізнес-партнерів платформи діє спеціальна ціна.
Долучитися до бізнес-спільноти: https://warm.if.ua/partners/join
Кількість місць обмежена.
Мова навчання — російська.
Місце проведення: Промприлад. Реновація.
Більше про спікера: 22 роки досвіду в стратегічному маркетингу, розвитку бренд-стратегії та ритейлі, керівні посади в компаніях (CMO), PROSTOR (CMO), Unilever Ukraine та ін., викладач Kyiv-Mohyla Business School [kmbs] та Deloitte.
Наші спецпроекти5
Маркетинговий HalloWin: 13 перевірених ефективних інструментів
Рецензія
Афіша
Оголошення
Додати
Фільтри