Проект «Кухня маркетингу» запускає другий курс, де кожен зможе оволодіти основними інструментами успішного розвитку власної справи в мережі інтернет.

Навчання в школі інтеренет-маркетингу розпочнеться 3 лютого і проходитиме по вівторках та четвергах з 18.30 до 20.15.

Проект передбачає теоретичну та практичну частини. Нижче – основні питання курсу.

  • З чого почати знайомство з маркетингом в мережі. Як одразу захопити увагу та довіру користувачів.
  • Оптимізація та просування сайту – SEO. Семантичне ядро.
  • Моніторинг конкурентних сайтів. Визначення найбільш влучних слів та фраз, які характеризують напрям запропонованих послуг або товару.
  • Монетизація проекту – аналіз і ще раз аналіз (сервіс Google Analytics).
  • Відповідність поданого матеріалу «очікуванням» пошукового робота.
  • Маркетинг в соціальних мережах – SMM. Методи цільової та плідної реклами в Вконтакте, Facebook, Google+. Відмінності користувачів цих соціальних мереж. Розкрутка подій, зустрічей, спільних акцій.
  • Як вдало прорекламувати свою ідею через сервіс Google Adwords та уникнути основних помилок рекламного менеджера.
  • Розробка контент-плану для сталого успіху групи в соціальних мережах. Визначення вдалого контенту для кожного конкретного сайту чи сервісу. Фріланс. Як стати конкурентоспроможним фрілансером, або ж знайти гідного виконавця для підтримання ефективності групи.

Кожен учасник проекту «Кухня маркетингу» також буде мати можливість залишити собі створений та оптимізований протягом навчання сайт. Найкращим студентам (за умови їх зацікавленості) буде запропоновано приєднатися до команди організаторів проекту.

Запис на курс здійснюється за телефонами: (095) 449-29-28, (099) 750-55-75, (067) 306-51-23.

По е-мейлу [email protected]

На сторінках в соцмережах:

https://www.facebook.com/webosvita та http://vk.com/marketingkitchen,

А також за адресою: вул. Чорновола 7, офіс 211.