Ця виставка - творча бесіда з митцями фотографії Івано-Франківська.Влітку 2017 року сумський фотопленер "Перекотиполе 2017" розпочинався виставкою фотохудожників Прикарпаття. Домовленістю було обговорено наявність безумовного творчого візиту у відповідьЗ часів античності філософи відображали у своїх уявленнях людину, як "мікрокосм". Тобто, розуміли її як Всесвіт в мініатюрі. Це всесвіти з таємницями різноманіття та особливостями поведінки, притаманними тільки цим характерам.24 погляди на суть таких особистостей - це 24 сумських авторів, які взяли участь у виставці. Ви побачите роботи створені в різні роки, як молодими фотохудожниками Сумщини, так і визнаними майстрами. Роботи виконані в різних манерах, які відображають внутрішні вподобання авторів. Це ті переваги відображень, які дозволяють найбільше, на їх погляд, зрозуміти характер та внутрішній світ особистостей, що зацікавили фотографів.Як відомо, двох однакових людей не знайдеш. Тому, митця завжди приваблює тема індивідуальності особи, відповідність зовнішнього внутрішньому та навпаки. Авторське бачення цих гармоній допомагає показати людину, як творця унікального життєвого шляху, носія багатогранної неповторності. Автори, що взяли участь у виставці (абетка):Алмазова Олена, Бершов Валерій, Бугаєнко Сергій, Виноградова Наталія, Говорухіна Наталія, Горбаченко Олександр, Дериземля Анатолій, Дядюра Валерій, Зубченко Дмитро, Кармазіна Наталія, Ковальова Наталія, Колесніков Сергій, Краснянський Сергій, Курта Аркадій, Литвиненко Аліна, Малюк Сергій, Миколенко Олександр, Ройченко Ігор, Сагалаєв Олександр, Тимошенко Вікторія, Хвостик Володимир, Чепульський Сергій, Чичерін Михайло, Шипіцин Євген
Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Це допоможе багатьом прийняти правильне рішення. Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять.
Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.