Ми ще з дитинства знаємо, що ігри допомагають краще зрозуміти, як влаштований світ і процеси довкола нас. Але і дорослим гейміфікація (або ігрофікація) може допомогти у розвитку власної справи чи проекту. Що ж воно таке і як працює? Можливо, ви вже й використовували подібні практики, та не знали цього.

 

Гейміфікація - це використання ігрових практик у повсякденних процесах, щоб вирішити якусь проблему, або ж швидше та цікавіше навчитися нового процесу. На конференції "Гейміфікація. Що? Як?" ви дізнаєтеся більше про практики, які вже існують та про проекти в нашому місті, які використовують ігрофікацію.

 

Чотири спікери розкажуть про різноманітні методи реалізації ігор, якими користуються у повсякденному житті, роботі, бізнесі чи на відпочинку.

На нашому заході ви дізнаєтеся :

які ігрові технології можна використовувати в бізнесі (персонально та разом з командою);

як через ігри можна захищати свої права та навчатися ним;

про неформальну освіту: як навчатися граючись та навчати інших;

про інтелектуальні ігри, як елемент дозвілля.

 

Наші спікери :

 

Марічка Артиш (Marichka Artysh) - власниця ТМ The BEST: ділові ігри для бізнесу, яка адаптує ігрові технології для діагностики персональної та командної ефективності в бізнесі. Координувала програми навчання дорослих в НСОУ "Пласт" на всеукраїнському та міжнародному рівнях (1995-2012 рр.)

 

Bohdan Velhan - фасилітатор, тренер з неформальної освіти, співзасновник Інша Освіта / Insha OsvitaОсвіта" та холістичного простору Хата-Майстерня, розробник гри Життя як проект // Life as a project".

 

Олександр Фомічов (Fomichov Oleksandr)в - громадський активіст, координатор проект "Грай за права людини".

 

Сергій Савчюкк - громадський активіст, організатор проекту "MindGameme IF".

 

Вхід вільний.