Мета франківської програми ШКОЛА Офіціантів – вивести гостинний сервіс у нас на новий рівень, підняти хвилю конкуренції і професіоналізму і зробити комфортно всім і відразу.
Наше навчання - щільний концентрат, а не веселий коктейль вихідного дня.

ПРОГРАМА НАВЧАННЯ:

1. Всі точки контакту від зустрічі Гостя до його виходу з ресторану,Стандарти сервісу і Кроки обслуговування Гостя.
2. Як працювати в «запару»? Як правильно розставляти пріоритети при повній посадці.
3. «Моменти істини»: можливості для продаж страв і напоїв. Що, коли і як пропонувати? Підвищення середнього чеку.
4. Методи продаж. Як допомогти Гостю визначитися і замовити.
5. Як продавати і при цьому не бути нав’язливим?
6. Команда мрії.
7. Що робити, якщо в Гостя виникли проблеми? Конфліктні ситуації.
8. Англійська мова, курс інтенсивну.