З того часу, як протести у Києві усунули від влади президента Віктора Януковича у лютому 2014 року, Східну Україну сколихнуло сепаратистське повстання за російської підтримки, що переросло у повноцінну війну в Донецькій та Луганській областях, промисловому регіоні відомому під назвою Донбас.

Через майже п'ять років війна не стихає, навіть зайшовши у глухий кут, приносячи нові й нові смерті та поранення. Для мирних жителів, які живуть біля контактної лінії або на непідконтрольній Україні території, конфлікт - це як погода, некерована реальність життя, яка формує повсякденне існування. Кожен найкращим чином продовжує свою справу з відтренованим почуттям нормальності.
Для солдатів з обох сторін, ентузіазм воювати, підживлений чи то пропагандою, чи патріотизмом, стримується виснажливою працею та жахами виживання.

Я фотографував війну та мирне життя навколо неї, починаючи з перших днів у квітні 2014 року, і був одним з небагатьох фотографів, які постійно працювали з обох сторін. Моя картина підкреслює безглузду абсурдність властиву збройному конфлікту, потрясіння від немислимого зіставлене з абсолютно повсякденним. Якщо щось і зрозуміло, так це те, що війна реальна, і може статися де завгодно.

Брендан Хоффман (1980 р., місто Олбані, штат Нью-Йорк, США) – документальний фотограф, який проживає у Києві та працює з темами націоналізму, ідентичності, історії, політики та довкілля. Останнім часом його увага була зосереджена на Україні, починаючи з протестів у Києві на Майдані в 2013-14 рр., фотографії яких були опубліковані та показані на багатьох виставках, і продовжуючи довготривалим висвітленням війни на сході України. У 2018-2019 роках, він розроблятиме новий розділ проекту про Україну як стипендіат Програми імені Фулбрайта в Україні. У 2017 році Брендан здобув грант від Асоціації журналістів Південної Азії для роботи над новим проектом про виклики Індії та Пакистану з розподілу водних ресурсів в басейні річки Інд в умовах змін клімату та зростання чисельності населення. Брендан також документує життя в рідних Сполучених Штатах Америки в своєму довгостроковому проекті The Beating of the Heart (“Серцебиття”), який досліджує сучасний середній клас Америки в контексті вільної торгівлі, зменшення робочих місць у промисловості, а також економічну та політичну поляризацію через призму маленького містечка в штаті Айова; восени 2017-го року він доповнив цю роботу як митець арт-резиденції в Центрі сучасного мистецтва Bemis в місті Омага штату Небраска. З 2007 по 2013 рік Брендан проживав у Вашингтоні, округ Колумбія, і часто працював фотографом у Конгресі та Білому домі. Брендан працював для таких видань, як The New York Times, National Geographic, The New York Times Magazine, TIME, Getty Images, The Washington Post, Newsweek, NPR, Al Jazeera, The Wall Street Journal та USA Today; він отримав гранти від Philip Jones Griffiths Foundation, TheDocumentaryProjectFund, the National Press Photographers Association, the Pulitzer Center for Crisis Reporting та інших організацій. Володар нагород Sony World Photography Awards, the Alexia Foundation, NPPA Best of Photojournalism, Pictures of the Year International, American Photography 29 та the White House News Photographers Association. Брендан працював у більш ніж двадцяти країнах, виконуючи завдання для редакцій та неурядових організацій, та є співзасновником фотографічної спільноти Prime.