На перегляд новин офісні співробітники витрачають близько години робочого часу. Половина з них не лише читають новини, але й активно обговорюють їх у колі колег. Як стверджують «білі комірці», новини, поштові розсилки й соціальні мережі зовсім не заважають їхній роботі.
Такі дані були отримані в результаті опитування Міжнародного кадрового порталу hh.ua.
Складно уявити сучасний офіс без доступу до мережі Інтернет. Корпоративна пошта, проведення онлайн-конференцій і просто пошук потрібної для роботи інформації є частиною робочого процесу більшості «білих комірців». Побоюючись недоцільного використання співробітниками трафіку й робочого часу, деякі роботодавці закривають доступ до непотрібних сайтів. Проте, як стверджують експерти й самі представники компаній, у епоху мобільного Інтернету це не зовсім ефективно. Тотальний контроль демотивує співробітників, тому найкращий спосіб запобігти годинним «зависанням» у соцмережах — завантажити колектив цікавими задачами і проектами. У такому разі можливість мати вільний доступ до робочого Інтернету буде сприйматися як бонус.
Як показало опитування hh.ua, більшість «білих комірців» витрачають на перегляд новин не більше години робочого часу. При цьому в чверті опитаних на це йде всього 5-10 хвилин, дещо менше третини «висить» у мережі близько 30 хвилин, і ще п’ята частина — приблизно годину протягом робочого дня. Проте є і ті, хто зловживає можливістю виходити в Інтернет. Практично кожен десятий читає новини понад годину й 4% — більше кількох годин. Лише один із восьми опитаних стверджує, що користується офісним Інтернетом виключно з робочою метою.