Проект «Кухня маркетингу» запускає другий курс, де кожен зможе оволодіти основними інструментами успішного розвитку власної справи в мережі інтернет.
Навчання в школі інтеренет-маркетингу розпочнеться 3 лютого і проходитиме по вівторках та четвергах з 18.30 до 20.15.
Проект передбачає теоретичну та практичну частини. Нижче – основні питання курсу.
- З чого почати знайомство з маркетингом в мережі. Як одразу захопити увагу та довіру користувачів.
- Оптимізація та просування сайту – SEO. Семантичне ядро.
- Моніторинг конкурентних сайтів. Визначення найбільш влучних слів та фраз, які характеризують напрям запропонованих послуг або товару.
- Монетизація проекту – аналіз і ще раз аналіз (сервіс Google Analytics).
- Відповідність поданого матеріалу «очікуванням» пошукового робота.
- Маркетинг в соціальних мережах – SMM. Методи цільової та плідної реклами в Вконтакте, Facebook, Google+. Відмінності користувачів цих соціальних мереж. Розкрутка подій, зустрічей, спільних акцій.
- Як вдало прорекламувати свою ідею через сервіс Google Adwords та уникнути основних помилок рекламного менеджера.
- Розробка контент-плану для сталого успіху групи в соціальних мережах. Визначення вдалого контенту для кожного конкретного сайту чи сервісу. Фріланс. Як стати конкурентоспроможним фрілансером, або ж знайти гідного виконавця для підтримання ефективності групи.