Від тепер івано-франківці можуть замовляти послуги в ЦНАПі, не виходячи з дому

Замовлення п'яти послуг Івано-Франківського Центру надання адміністративних послуг стали доступними в режимі онлайн.

Про готовність документів іванофранківців повідомлятимуть за допомогою смс-повідомлення, а результат надсилатимуть на електронну пошту замовника, або ж вручатимуть оригінал документа особисто у ЦНАПі, - передає 0342.ua.

Тож наразі в режимі замовлення онлайн надаються такі послуги, як:

  • видача копій, витягів з розпоряджень міського голови, рішень, прийнятих міською радою та виконавчим комітетом впродовж останніх 10 років;
  • видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до місцевого фонду документації із землеустрою;
  • надання довідки про перебування на квартирному обліку при міськвиконкомі за місцем проживання та в житлово-будівельному кооперативі;
  • надання довідки про перебування на обліку бажаючих отримати земельну ділянку під індивідуальне будівництво;
  • видача довідки про те, що за місцем реєстрації батька або матері посвідчення батьків та дитини з багатодітної сім'ї не видавались.

Замовити ці послуги можна на сайті Івано-Франківського ЦНАПу у розділі «Електронні послуги».

Керівник ЦНАПу в Івано-Франківську Богдан Питель повідомив, що перелік послуг, замовлення яких буде доступне в онлайн режимі постійно розширюватиметься. Тож до кінця поточного року їх кількість планують збільшити до 20-ти і більше.

Ідентифікація ж клієнта здійснюється за технологією BankID. Також, дані послуги доступні на порталі державних послуг.