
14:10, 24 листопада 2015 р.
«Molodiya Festival» оголошує конкурс соціальної реклами про внутрішніх переселенців
Фестиваль соціальної відеореклами Molodiya Festival спільно з Агентством ООН у справах біженців та креативним агентством PROVID оголошують конкурс на найкращу соціальну відеорекламу щодо проблем внутрішніх переселенців.
Своєю ініціативою організатори прагнуть привернути увагу до проблем та потреб внутрішніх переселенців, покращити ставлення до цих груп населення та підвищити підтримку і толерантність громадськості до людей, які розпочинають нове життя далеко від дому.
Мета конкурсу – привернути увагу до проблем та потреб внутрішніх переселенців, покращити ставлення до цих груп населення та підвищити підтримку і толерантність громадськості до людей, які розпочинають нове життя далеко від дому.
Призовий фонд за 1 місце - 7 000 грн, за 2 місце - 4 000 грн і за 3 місце - 3 000 грн.
До участі приймаються роботи хронометражем до 1 хвилини. Переможців визначатиме міжнародне журі. Заявка учасника за посиланням. Кінцевий термін подання заявок 20 січня 2016 року. Детальніша інформація тут.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
10:08
24 грудня
Пол Ратт та Джек Блек вирішили власноруч перезняти культовий фільм. Про що буде нова “Анаконда” та чому всі її так чекають?
Новини компаній
15:00
23 грудня
1 Гбіт/с – новий стандарт швидкості Укртелеком
Новини компаній
11:00
23 грудня
10:04
23 грудня
Оголошення
20:29, 16 грудня
20:29, 16 грудня
11:05, 19 грудня
20:29, 16 грудня
20:29, 16 грудня

Коментарі