• Головна
  • Оновлений «Електронний кабінет платника податку» розпочав свою роботу у тестовому режимі
19:40, 10 лютого 2016 р.

Оновлений «Електронний кабінет платника податку» розпочав свою роботу у тестовому режимі

Розпочав роботу модернізований електронний сервіс «Електронний кабінет платника податку». Вхід до оновленого кабінету здійснюється за окремою адресою, а також через офіційний веб-портал ДФС.

Оновлений сервіс працює у тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов’язаних з роботою старого кабінету. Протягом цього часу платники можуть взяти активну участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну адресу [email protected].

Звертаємо увагу, що функція сплати податків, зборів, платежів працює в звичайному режимі.

Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини:

  • відкрита (загальнодоступна);
  • приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

Через відкриту частину платник має можливість:

  • скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);
  • отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
  • отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);
  • ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України;
  • скористатися іншою корисною інформацією.

Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:

  • скористатися індивідуальним податковим календарем;
  • переглянути та перевірити свої облікові дані;
  • створити запит для отримання інформації;
  • подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість, заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
  • направити листа до органу ДФС;
  • переглянути стан розрахунків з бюджетом;
  • зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;
  • скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).

Більш детально дізнатись про роботу модернізованого кабінету можна ознайомившись з інструкцією користувача або переглянувши відеоінструкцію.

Наразі ДФС активно працює над вдосконаленням роботи нового сервісу через розширення спектру послуг, які надаються через кабінет.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Івано-Франківськ #новини Івано-Франківська #Електронний кабінет платника
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...