11:21, 17 березня 2016 р.
Обленерго запустив для своїх клієнтів "Персональний кабінет споживача"
На сайті обленерго запрацював «Персональний кабінет споживача» - сервіс, що об’єднує усі послуги та можливості для клієнтів та дозволяє легко і зручно вирішувати будь-які питання з електропостачання.
Зареєструвавшись у «Персональному кабінеті споживача» за посиланням, клієнти компанії можуть отримати широкий спектр послуг. Зокрема, юридичні споживачі обленерго мають змогу надавати щомісячні звіти за спожиту електроенергію, коригувати ліміт споживання електроенергії, отримувати актуальну інформацію щодо постачання електроенергії. Фізичні споживачі (населення) можуть контролювати розрахунки за електроенергію, надавати показники приладів обліку та здійснювати оплату за електроенергію.
Окрім цього, найближчим часом також запрацює можливість онлайн-замовлення додаткових послуг через цей сервіс.
Важливо, що «Персональний кабінет» дає можливість споживачам, які мають декілька абонентських рахунків (наприклад – власні підприємства, нерухомість, дачі, сплачують за батьків чи родичів) не реєструватися декілька разів. Достатньо зареєструватися в системі раз і додати потрібних споживачів на свою персональну сторінку.
«Ідея «Персонального кабінету споживача» у тому, щоб об’єднати усі сервіси та можливості для наших клієнтів, які є на нашому сайті, - розповідає комерційний директор ПАТ «Прикарпаттяобленерго» Олег Дацко. – Ми хочемо, щоб зайшовши у свій віртуальний кабінет, споживач зміг оперативно та зручно вирішити питання, отримати консультацію тощо. У перспективі ми плануємо максимально розширити перелік послуг, що будуть надаватися через «Персональний кабінет споживача» - він стане ще більш функціональнішим».
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
11:23, 2 грудня
17:03, 25 листопада
11:39, 25 листопада
1
11:39, 25 листопада
2
18:23, 23 листопада
13
live comments feed...