• Головна
  • Скандал на «Буковелі»: Вибачення за незручності
10:20, 13 березня 2012 р.

Скандал на «Буковелі»: Вибачення за незручності

У зв’язку з інциндентом, який трапився на "Буковелі" 10 березня офіційний сайт курорту разместив "вибачення за незручності".

Наводимо текст повністю:

"Звертаємось до всіх людей, які отримали незручності 10.03.2012 року з проходом через турнікети з акційними абонементами «Все й одразу». Ви маєте можливість безкоштовно отримати один день катання в період до 15.04.2012 року. Звернення будуть прийматись до 25.03.2012 року. Системою пропуску зафіксовано абонементи, які мали обмежений доступ.

Номер абонементу просимо надсилати поштою команді соц.мереж [email protected] або за адресою [email protected] Отримати абонементи можна буде в інфоцентрі ТК "Буковель" навпроти готелю "Шелтер", в наступний день після звернення.

У випадку звернення про компенсацію безпосередньо в ТК "Буковель" обробка інформації буде тривати до п'яти хвилин у тому ж інфоцентрі. Після чого ви зможете отримати абонемент на катання".

Нагадаємо, 10 березня власники "акційних" абонементів виявили, що їхні абонементи чомусь не працюють.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...