• Головна
  • Дорога молодим чи чергові земельні схеми — що стоїть за призначенням нового директора КП "Електроавтотранс"?
14:48, 28 липня 2016 р.

Дорога молодим чи чергові земельні схеми — що стоїть за призначенням нового директора КП "Електроавтотранс"?

Свободівця Віталія Голутяка призначено новим директором КП "Електроавтотранс". Молодий і перспективний керівник зайняв місце Леоніда Яковця, який був чи не найстарішим керівником комунального підприємства міста. 

Про відповідне кадрове призначення Руслан Марцінків повідомив у інтерв'ю газеті «Західний кур’єр», — інформує 0342.ua з посиланням на "Галичину"

32-річний Віталій Голутяк працював на посаді директора зі стратегічного розвитку КП «Івано-Франківськводоекотехпром». Закінчив ПНУ ім.В.Стефаника за спеціальністю «Політологія».

До своїх нових посадових обов'язків Голутяк має приступити з 1 серпня. 

«Зараз перед нами стоїть завдання оновлення рухомого складу. Плануємо 12 серпня підписати контракт з ЄБРР на закупівлю 40 тролейбусів», — сказав Марцінків.

Нагадаємо, що контракт з аскакалом КП "Електроавтотранс", 71-річним Леонідом Яковцем, закінчився 15 липня. Попри бажання останнього залишитися на своїй посаді, мер міста зробив ставку на молоду кров, запропонувавши Яковцю місце першого заступника. 

Вкінці травня на сайті "Галицького кореспонденту" було опубліковано інтерв'ю з Леонідом Яковцем, який розповів, що на землю комунального підприємства давно мітять забудовники.

Дорога молодим чи чергові земельні схеми — що стоїть за призначенням нового директора КП "Електроавтотранс"?, фото-1

Фрагмент інтерв'ю з Леонідом Яковцем на сайті "ГК". Ласий шматок

Франківське тролейбусне депо, яке розташоване у мікрорайоні Пасічна,  розраховане на 100 одиниць транспорту, а його територія складає 5 га. Однак зараз тут є тільки 46 тролейбусів. На території побудована виробнича база, де розміщені різноманітні цехи: електро-, механічний, агрегатний тощо. Є адмінприміщення, їдальня, класи з технічної підготовки водіїв, безпеки праці. Всього тут працює 290 осіб.

Ця земля була і є ласим шматком для багатьох забудівників. Тим більше, що територію довкола депо активно забудовують багатоповерхівками. Хоч, за словами пана Яковця, найбільшу площу займають місця для відстою тролейбусів, однак зрозуміло, що 46 тролейбусів можуть стояти і на меншій території. Нещодавно на оперативній нараді у міського голови він наголосив, що не можна віддавати жодного квадратного метра території тролейбусного депо.

Леонід Яковець розповів, що пропозицій щодо землі надходило багато. Був навіть період, коли хотіли побудувати будинок та чинили дуже інтенсивний тиск. «Я однозначно сказав, що не можна навіть думати в цьому напрямку і що я своїми руками цього не зроблю. Якщо би я його не будував і прийшов ось так, то воно б мені було однаково», – наголосив він.

Також після повені 2008 року, коли Пасічна була фактично відрізана від міста, на території депо хотіли розмістити і станцію швидкої допомоги, і пожежну частину, і різноманітні філії підприємств та організацій. Мовляв, тролейбусів і так мало, всі помістяться.

Пропозиції ж від міської ради, за його словами, надходили як раніше, так і зараз. «Земля зараз не тільки в нас, а скрізь – ласий шматок. Я розраховував на більш інтенсивний розвиток тролейбусів і в 1983 році забив землю в Хриплинській промзоні під друге тролейбусне депо. Зараз я тією землею не дуже цікавлюсь, бо думаю, як це зберегти», – підкреслює Леонід Яковець.

У тій же публікації "ГК" про заміну Яковця на "молоду кров" висловився екс-мер Івано-Франківська Анушкевичус:

«Ну, не можна, не можна так людьми розкидатися. Не можна, що вони прийшли до влади, їх 14 депутатів, найбільша фракція, їх мер – і давайте всіх будемо розганяти і ставити своїх «свободівців». Це для міста не буде великий плюс. Я вважаю, що це мінус», – заявив він.

Хоча сам Голутяк можливість дерибану землі під комунальним підприємством відкидає:

"Я читав в газеті, що Яковець просив зберегти територію, але не знаю, від кого і про що йде мова взагалі. Мене більше цікавить робота самого підприємства. Мені здається, що абсолютно очевидним має бути рішення про те, що все, що є у власності комунального підприємства і ним використовується, має залишитись там, де є», – резюмував Голутяк.

Що ж, побачимо, чи не змінить з часом свою думку новий директор КП "Електроавтотранс".

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Івано-Франківськ #новини Івано-Франківська #КП "Електроавтотранс" #Голутяк #Яковець
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...