
15:00, 7 травня 2012 р.
Маршруткам заборонять їздити на довгі відстані
Найближчим часом уряд має намір заборонити міжміські маршрутки, які здійснюють перевезення на відстані, довші за 150 км, та замінити їх на комфортабельні рейсові автобуси. Основний мотив такого рішення – висока смертність пасажирів внаслідок ДТП за участю маршруток, йдеться у сюжеті ТСН.
Адже за останні 4 місяці в Україні сталось майже 400 аварій за участю маршруток, і майже в третині випадків були людські жертви. Типова трагедія на дорозі: маршрутка, переобладнана або ж навіть заводська українська, на великій швидкості врізається у інше авто. Пасажири помирають навіть не від самого удару, а від того, що зриваються крісла , які чавлять усіх на своєму шляху, або через відсутні паски безпеки люди просто вилітають із маршруток. Для порівняння – у великих автобусах така причина смерті майже виключена.
Лише одного цього факту, кажуть в Головній держінспекції на автомобільному транспорті, було достатньо, аби маршрутки вирішили прибрати. Документ, яким маршруткам забороняється перевозити пасажирів на далекі відстані, запропонувало Мінінфраструктури. У понеділок його опублікують на сайті Держпідприємництва. Автоперевізникам дадуть 30 днів на вивчення, обговорення документу та пропозиції.
Але причина такої пропозиції - не лише в аварійності, кажуть в міністерстві та міліції. По-перше, на більшості міжміських маршрутів працюють неконтрольовані "нелегали".
"Звичайний автобус має певний розклад руху, скільки має їхати, з якою швидкістю. А маршрутки часто перевищують швидкість. Не контролюється, скільки водій провів за кермом", - каже Василь Рублюк, керівник відділу авто технічної інспекції ДАІ МВС.
Тому в міністерському документі з'являться наступні вимоги: два водія та обслуговуючий персонал, чіткий час маршруту та обмеження максимальної швидкості. У 2009 році уряд вже хотів заборонити переобладнанні маршрутки. Тоді все закінчилось масштабним страйком під стінами Кабміну і норму просто скасували. Не виключено, що й цього разу грандіозна реформація завершиться лише обов'язковим введенням у 2013 році пасків безпеки та тахометрів, про які говорили ще минулого року. Але головне, аби норму виконували. Інакше трагічна статистика аварій, як і в попередні роки, залишиться незмінною.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
5 причин чому варто стати сурогатною мамою
Новини компаній
11:00
29 листопада
17:00
24 листопада
Фелікс Редька везе “ЗОЛОТІ СТЕНДАПИ” Україною!
Новини компаній
09:00
24 листопада
Робота на зимовий період – теплі склади
Новини компаній
13:52
23 листопада
Чохли з корисними функціями для Xiaomi Redmi Note 11 Pro
Новини компаній
13:00
21 листопада
«Побудова комунікації з військовими починається з поваги». Young Business Club започаткував серію семінарів з адаптації цивільних
Новини компаній
15:00
17 листопада
Як вибрати комплект зчеплення: поради експертів PartsDim
Новини компаній
16:41
16 листопада
09:00
14 листопада
Спецтема
Оголошення
22:24, 4 грудня
5
08:45, 4 грудня
46
14:30, 28 листопада
1
18:58, 27 листопада
1
live comments feed...