
14:20, 9 грудня 2016 р.
Виконання заявок, що поступають до комунальників від франківців, контролюватиме робот
В автоматизованій системі управління КП "МІУК" реалізовано останню важливу доробку з трансформації контакт-центру 750-600. Запущено автоматичний обдзвін споживачів за результатом виконання поданих заявок.
Про це у групі "Комуналка ІФ" повідомив член виконкому Вадим Войтик.
"Тепер певний відсоток заявників за окремими категоріями питань після закриття заявки отримують вхідний дзвінок. Роботизована система запропонує підтвердити виконання робіт і оцінити їх якість (якщо це доречно для такої категорії питань). Результат видно і на карті звернень. Непідтверджені заявки будуть автоматично "відкриватись" і ставитись на повторний контроль", — пояснив Войтик.
Аналогічна система незабаром запрацює і на базі міської служби 15-80.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
12:49
18 грудня
Мобільні команди медиків працюватимуть у найбільш віддалених громадах 7 областей для вакцинації дітей проти кору
Новини компаній
10:00
16 грудня
Оголошення
20:29, 16 грудня
20:29, 16 грудня
11:05, Вчора
20:29, 16 грудня
20:29, 16 грудня

Коментарі