• Головна
  • У Івано-Франківському ЄРЦ труднощі з реагуванням на звернення громадян
10:41, 21 травня 2012 р.

У Івано-Франківському ЄРЦ труднощі з реагуванням на звернення громадян

У єдиному розрахунковому центрі є труднощі з реагуванням на звернення громадян. Принаймні, про це свідчить перевірка міської прокуратури. Правоохоронці навідалися до комунальників після численних скарг мешканців. Виявили чимало прогалин в роботі.

Зокрема - порушення термінів розглядів звернень іванофранківців або взагалі їхнє ігнорування. Крім того, нерідко у ЄРЦ створювали видимість роботи з проблемами громадян. Повідомив старший помічник прокурора Івано-Франківська Юрій Рутковський. В єдиному розрахунковому центрі від зауважень прокуратури не відхрещуються - їх вважають справедливими. Адже скарги мешканців, які раніше ділилися по дев’яти ЖЕО, нині поступають лише в ЄРЦ.

Від початку року таких було понад 11 тисяч. До того ж, після створення цієї структури, люди почали надсилати більше звернень, аніж зазвичай у попередні роки. Комунальники обіцяють покращити свою співпрацю з громадянами. Запевнив директор ЄРЦ Вадим Войтик.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...