15:32, 20 січня 2017 р.
В Івано-Франківську в управлінні юстиції відзвітували про результати роботи за 2016 рік. Інфографіка
Сьогодні, 20 січня, Головне територіальне управління юстиції в Івано-Франківській області відзвітувало про результати роботи Міністерства юстиції України та обласного управління у 2016 році.
Зокрема, було проведено реформу виконавчої служби. Серед позитивних характеристик є те, що приватні виконавці зацікавлені в якнайшвидшому і максимально повному виконанні рішення суду, адже вони працюють за відсоток від стягнення (5%), вони дібрані в умовах жорсткого конкурсу, пройшли навчання і стажування.
В Управлінні також провели кадрові зміни:
Окрім того, в рамках децентралізації змінюється та збільшується коло суб’єктів, які мають право проводити державну реєстрацію. А саме, повноваження з проведення держаної реєстрації передаються органами Міністерством юстиції України до виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних та районних у містах державних адміністрацій. Крім того, державну реєстрацію тепер мають право проводити нотаріуси як державні так і приватні.
Більше того, було удосконалено систему реєстрації, прийнято андирейдерський закон, який дав можливість запровадити сучасний та дієвий механізм адміністративного оскарження дій реєстраторів через Комісію з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації. Комісія протягом 2-3 тижнів оперативно може прийняти рішення про відміну реєстраційної дії і повернути вкрадене майно. На відміну від судової тяганини, яка раніше була єдиним можливим способом відстояти свої права і подекуди затягувалася на кілька років, дана процедура дає можливість швидко відреагувати на спробу захоплення. Відповідно, рейдерам дуже складно перепродати захоплене майно за такий короткий проміжок часу.
Ще одна реформа стосується права громадянина України на безоплатну правову допомогу. 1 вересня 2016 року по всій Україні запрацювало 405 бюро правової допомоги, основними завданнями яких є правопросвітництво у територіальних громадах, забезпечення доступу до безоплатної вторинної правової допомоги та надання громадянам безоплатної первинної та вторинної правової допомоги. Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Iвано-Франківській області знаходиться і Івано-Франківську по вул. Грюнвальдська, 8. Йому підпорядковуються такі місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а саме Івано-Франківський (вул. І. Франка, 4), Калуський (вул. С.Бандери, 18) та Коломийський (вул. А.Міцкевича, 2) місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Питання, по яких найчастіше прикарпатці звертаються до спеціалістів безоплатної правової допомоги:
Що стосується змін у державній реєстрації шлюбу, то тепер українці, а зокрема й іванофранківці можуть одружитися за 1 добу. Пілотний проект щодо спрощеної реєстрації шлюбу в Україні стартував у липні 2016-го. А вже з січня 2017-го до переліку міст, де впроваджується проект, додали й Івано-Франківськ. Також запрацював сервіс з видачі свідоцтв про народження дитини безпосередньо у медичних закладах області. Вже не потрібно їздити в РАЦСи і чекати у чергах. Достатньо подати відповідні документи до РАЦСу і отримати свідоцтво про народження дитини безпосередньо у пологовому будинку.
Про плани Міністерства юстиції на 2017 рік:
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
19:01, 10 грудня
11:23, 2 грудня
19:01, 10 грудня
19:01, 10 грудня
19:01, 10 грудня
live comments feed...