20:30, 2 березня 2017 р.
Фахівці розповіли, як реклама на вітринах впливає на популярність цигарок
Дослідження столичної школи економіки довели, що цигарки у вітринах спонукають молодь почати курити.
Сьогодні, 2 березня, представлено дослідження Київської школи економіки. Фахівці вивчали, як рекламні інструменти використовують для збільшення продажу цигарок у кіосках столиці. Яскрава викладка цигарок у вітринах стимулює продажі та робить куріння соціально прийнятним, особливо для молоді — йдеться в оприлюдненому документі. Як відомо, в Україні заборонено рекламу, спонсорство та стимулювання продажу тютюнових виробів. Проте тютюнова індустрія обходить цю заборону, коли мова йде про точки продажу.
«Маркетинг тютюнових виробів у точках продажу відіграє важливу роль у збільшенні продажів. Дослідження чітко показують: викладка цигарокстимулює їх споживання – від труднощів у припиненні куріння та спонтанних покупок до ініціації нових курців, особливо молоді», — розповів Павло Яворський, дослідник Київської школи економіки.
Викладка цигарок займає значну частину – переважно половину — вітрини. Майже скрізь (94%) цигарки розміщені безпосередньо у прикасовій («привіконній» зоні). Популярним є спеціальні бокси чи панно (70%), у оформленні яких використовуються яскраві, привабливі кольори (80%) та освітлення товарів (88%). Також розміщують великі пачки цигарок — муляжі реальних брендів та великі упаковки з цигарками (Jambo box), які містять кілька пачок всередині (60%).
Аналіз дослідження показав: обмеження відкритого представлення тютюнових виробів у торгових точках потенційно може значно зменшити рівень споживання тютюну. Натомість, відкрите представлення цигарок веде до збільшення як поширеності куріння, так і споживання. До того ж діти і підлітки, які бачать такі вітрини, мають на 60% більший ризик почати курити, повідомляє ГО «Життя».
Цигарки у вітринах вже не розміщують у Канаді, Ісландії, Великій Британії, Норвегії, Фінляндії, Ірландії, Хорватії, Білорусі, Росії, Австралії, Новій Зеландії, Непалі, Панамі, Кенії.
«Через викладку тютюнових виробів бренди цигарок стають впізнаваними, а куріння сприймається як суспільна норма — молодь починає курити. Проте є універсальний інструмент, який вирішує цю проблему – заборона розміщення цигарок на видноті. Міжнародний досвід підтверджує, що це дієво. Наприклад, у Канаді після заборони викладки цигарок рівень куріння серед підлітків 15-19 років знизився з 22% (2002 р.) до 12% (2011 р.)», — зазначають експерти.
go_life_kiosk-01 (3)
До теми: У Всесвітній день здоров’я лікарі нагадують, що куріння підвищує ризик захворюваності на діабет.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:58
13 грудня
Спецтема
Оголошення
19:01, 10 грудня
19:01, 10 грудня
11:23, 2 грудня
19:01, 10 грудня
19:01, 10 грудня
live comments feed...