• Головна
  • Правила групувань фраз для семантичного ядра сайту
Реклама
10:44, 12 березня 2017 р.

Правила групувань фраз для семантичного ядра сайту

Реклама

Ми вже писали про збір семантичного ядра і його очищення в Key Collector. Але ця інформація буде абсолютно марна без знання правил групування та кластеризації фраз. Без этих знаний у вас не получится качественное продвижение сайтов, которое вам может предоставить www.smart-web.com.ua.

Навіщо групувати фрази?

Нагадаю, семантичне ядро повинне враховувати бажання, інтереси користувачів і відповідати бізнес-цілям проекту. Групування фраз семантичного ядра потрібна для:

  • створення структури сайту — семантичне ядро допомагає визначити, в якому вигляді необхідно організувати меню сайту і внутрішні зв'язки сторінок;
  • маркетингового аналізу — аналізу поточного попиту на товари і послуги;
  • створення контент-плану — підбору тим, що цікавлять користувача, а також підбору запитів для оптимізації конкретних сторінок сайту;
  • створення грамотної перелінковки сайту;
  • поділу запитів на комерційні і інформаційні запити користувачів максимально відповідали бізнес-цілям сайту.

Грамотна угруповання пошукових запитів дозволяє максимально збільшити пошуковий трафік.

Існує кілька способів групування (кластеризації) ключових фраз в семантичному ядрі.

Групування запитів за типами

Інформаційні запити відразу ж потрібно виділити в окрему групу. Коли людина вводить такий запит, він хоче знайти інформацію для вирішення певного питання. Такі запити характерні для інформаційних порталів, новинарів, загалом — для пізнавальних, науково-популярних, освітніх сайтів.

Читайте більше про швидкісний метод підбору тем для інформаційних статей.

До інформаційним запитам відносяться ключові фрази з «що», «коли», «де», «як», а також «інструкція», «відгуки», «форум» і так далі.

Наприклад:

лазерна ліпосакція відгуки
ліпосакція фото до і після
ліпосакція це
ліпосакція в домашніх умовах
лазерна ліпосакція відгуки форум

Транзакційні (комерційні) запити допомагають користувачеві здійснити яку-небудь дію — скачати, купити, завантажити. Для інтернет-магазинів саме транзакційні запити наводять на сайт цільову і платоспроможну аудиторію.

Приклади:

ліпосакція ціна
скільки коштує ліпосакція
ліпосакція вартість
вартість ліпосакції в україні

В окрему групу виділяються геозалежні запити. Це запити, за якими користувач очікує побачити місцеві або регіональні сайти.

Наприклад:

замовити масаж
візаж на дому
замовлення перукаря на будинок

Загальні або нечіткі запити можуть бути як інформаційні, так і транзакційними. В даному випадку мета неясна користувача. Переходів з даним типом запитів значно менше, ніж за транзакційних.

Приклади:

ліпосакція живота
лазерна ліпосакція
ультразвукова ліпосакція
безопераційна ліпосакція

Просувати сайт за даними запитам складно, оскільки незрозуміло, що потрібно користувачеві: інформація про «безопераційної ліпосакції» або замовлення послуги.

Групування за змістом запитів

Окремо можна виділити синонімічні запити:

замовити прибирання
замовити клінінг

І професіонализми:

smas-ліфтинг ціна
ультразвукової ліфтинг ціна

Групування за змістом в першу чергу призначена для зручності користувача. Ми повинні зрозуміти його рівень, вимоги до товару або послуги, і привести до мети.

Групування запитів за типом сторінок

Основні типи сторінок:

  • головна — слова і фрази, які в цілому дають характеристику сайту, наприклад: клініка пластичної хірургії Київ;
  • категорії/підкатегорії товарів і послуг — загальні запити під товари і послуги, наприклад: ліпофілінг ціна, ліпосакція київ;
  • картки товарів/послуг — угруповання запитів, відповідних конкретного товару чи послуги, наприклад: ліпофілінг губ, ліпофілінг слізних борозен;
  • інформаційні сторінки (блог/статті) — сторінки, які будуть відповідати на конкретний інформаційний запит, наприклад: що не можна робити після ін'єкцій ботокса;
  • інші сторінки сайту.

Правила групування ключових запитів

1. По одному маркерного запитом рухається одна сторінка сайту. Це не означає, що під кожен запит на сайті повинна бути окрема сторінка. Просто під один і той же запит не можна оптимізувати кілька сторінок. Інакше на сайті будуть плодитися схожі за змістом сторінок, що призведе до складнощів у навігації.

2. Обрана для ключових запитів сторінка повинна давати вичерпну відповідь користувачу. Наприклад, поява слова «купити» у запиті повинно призводити до купівлі товару на сайті. За запитом «ціна» користувач повинен бачити прайс-лист.

3. Високочастотні запити повинні знаходитися на відстані не далі одного-двох кліків від головної сторінки, тобто в категоріях.

4. На головну сторінку рекомендується винести загальні запити, більш конкретні запити товарів, послуг необхідно розподілити по сторінкам категорій і карток товарів.

5. Неприпустимо об'єднувати на сторінці комерційні і інформаційні запити. Комерційні запити — каталоги товарів, прайс-листи, сторінки послуг, інформаційні — статті, новини, пости блогу.

6. В одну групу найкраще додавати слова дуже близькі за змістом і структурі іншим, входить в запит словами. Наприклад, такими запитами можуть бути «smas ліфтинг», «ультразвуковий ліфтинг», «безопераційний smas ліфтинг» і «ультразвуковий smas ліфтинг».

Після грамотної угруповання запитів можна навіть поміняти структуру сайту, як ми це зробилипри просуванні костюмерній Colombina.

Поширені помилки при групуванні фраз

Не використовувати низькочастотні запити

Створення фільтра по низькочастотних запитах дозволяє зробити сторінку більш корисною і зручною. Низькочастотні запити є більш точними і вказують на конкретний товар або послугу, що у свою чергу призводить до подальшого здійснення конверсії.

Наприклад:

масажист для немовляти на будинок
перукар-візажист на весілля

Змішувати комерційні і інформаційні запити

Ці два типи запитів переслідують різні цілі — залучення готових до покупки клієнтів і розширення кола запитів, за якими можуть виявити сайт.

Об'єднувати різні групи на одній сторінці

Повертаємося до того, що для кожної групи запитів повинна бути своя посадкова сторінка.

Наприклад, не всі запити нижче потрібно використовувати на одній сторінці:

  • ліпосакція живота ціна
  • ліпосакція живота вартість
  • ліпосакція підборіддя ціни
  • скільки коштує ліпосакція стегон
  • ліпосакція стегон вартість
  • ліпосакція особи ціна
  • ліпосакція рук ціна

Перший і другий запит варто об'єднати в групу і розмістити на одній цільовій сторінці, четвертий і п'ятий — на іншій. Кожний наступний запит повинен мати свою цільову сторінку. Так, користувач побачить сторінки з потрібною йому інформацією.

Висновки

  • Семантичне ядро повинне повністю описувати тематику проекту.
  • Групування ключових запитів потрібна для багатьох цілей — від маркетингового аналізу товарів та послуг до створення оптимальної структури сайту;
  • При групуванні запитів необхідно відштовхуватися від бізнес цілей проекту;
  • Основні правила при групуванні ключових слів:
    одна група пошукових запитів на одну посадкову сторінку;
    – цільові сторінки повинні бути релевантні запитам користувача і давати вичерпну відповідь;
    – не варто просувати проект за загальними запитами, а також змішувати в одну групу інформаційні і комерційні запити.

Групуйте запити правильно і залучайте максимум трафіку з пошукових систем.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Правилагрупуваньфраздлясемантичногоядрасайту
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...