• Головна
  • Актуальність посилань для Google: аналіз і перспективи
Новини компаній
09:34, 26 лютого 2017 р.

Актуальність посилань для Google: аналіз і перспективи

Новини компаній

Спори щодо актуальності посилань для просування сайтів в пошукових системах не вщухають. Але вони залишаються одним з найважливіших чинників ранжирування. Google дуже суворо ставиться до покупних посилань. Запуск Penguin 4.0. став серйозною проблемою для вебмайстрів, які зловживали покупкою посилань. Якщо Ви хочете місце в Топі, то відмовляйтеся від масової купівлі посилальної маси, переходьте на природні посилання. Вважається оптимальним співвідношення 20 до 80, 20% на головну сторінку, і 80% на внутрішні. Має значення зростання їх кількість і ресурси, які посилаються на них.Щоб забезпечити якісне просування сайтів friendly.com.uaрекомендує регулярно нарощувати кількість посилань.

Ідеальний варіант, коли на сайт посилаються авторитетні домени, в цьому випадку пошуковик буде розцінювати їх, як релевантні і Ви не будете втрачати свої позиції. Необхідною умовою стало просування в соціальних мережах і на інших медиаресурсах. Тут завжди можна знайти цільову аудиторію, а значить забезпечити високоякісний трафік і підвищити свій рейтинг в Google. Завоювати його довіру, що дуже важливо на тривалій дистанції.

Виключіть майданчики, до яких немає довіри. В іншому випадку таке просування не принесе успіху, а навпаки може зашкодити Вашому ресурсу. Особливо ретельно вибирайте ресурси, якщо плануєте купувати посилання. Найкращий варіант – співпраця з ресурсами, близькими за тематикою.

ЯКИМ ЧИНОМ ОТРИМАТИ ЯКІСНІ ПОСИЛАННЯ?

Останнім часом стає складніше отримувати посилання авторитетних ресурсів, але результат – збільшення цінності для SEO-просування. Одним із способів залучення цільової аудиторії є, так званий, контент маркетинг. Публікуючи пост на форумі або в блозі, провокуйте людей обговорювати товар або послугу. У цьому випадку відмінно допомагають відгуки (користувачі шукають інформацію, найчастіше довіряють відгуками живих людей). Таким чином, Ви зможете створити позитивне враження про певний продукт і підвищити видачу в пошуковій системі. Зростає трафік, зростають доходи.

Чим більше доменів посилаються на сайт, тим краще. Не зупиняйтесь на одному майданчику. Навіть, якщо з неї будуть вести 10 посилань на Ваш сайт, то це буде гірше, ніж з десяти ресурсів з однієї посиланням.

Важливо регулярно проводить аудит посилань. Не бійтеся прибирати низькоякісні ресурси, регулярно оновлюйте контент, на який можна посилатися, повністю виключіть спам – до добра не приведе. Слідкуйте за оновленням вимог пошукової системи, враховуйте нові вимоги та своєчасно виправляйте помилки.

ПЕРСПЕКТИВА

Без сумнівів Google планує постійно посилювати вимоги до покупних посилань. Вони, звичайно, допоможуть прискорити ранжування, але в кінцевому підсумку Ви безславно покинете ТОП або потрапити під санкції. Величезний посилальний портфель буде марним, якщо сайт не наповнити крутим контентом. І мова йде не тільки про інформаційних текстах, важлива мультимедійна складова, більше уваги відео та якісними картинками.

Як правильно вчинити? Для пошукової системи важливо якість сайту. Категорично не рекомендується зациклюватися лише на одному інструменті просування, використовуйте всі існуючі методи в комплексі, дозовано і на постійній основі. Незважаючи на те, що просування посиланнями – один з найстаріших інструментів, вони будуть завжди актуальні, але вимоги до них будуть постійно посилюватися. Тому тільки професійний підхід та якісний аудит допоможуть зайняти своє місце в Топі і обійти конкурентів по видачі.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#АктуальністьпосиланьдляGoogle:аналізіперспективи
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...