Переможниця "Євробачення" знімається у роликах за збереження Карпатських пралісів. ФОТО

Збереження Карпатських пралісів привертає щораз більше уваги. Серію соціальних роликів знімає переможниця "Євробачення" Руслана Лижичко та її команда.

На тижні Руслана подорожувала у Карпати, і - на сторінці у соціальній мережі оприлюднила фото зі зйомок ролика.

"Я вперше наступила на рідкісну змію. Чудом вона не напала на мене, а мирно відповзла, - ділиться Руслана Лижичко. - Зйомки проходять в «Карпатському» національному природному парку, в парку «Синевир» в «Верховинському» парку та в парку «Гуцульщина». Скоро побачите. Дякую Франкфурктському Зоологічному товариству та Товариству Охорони Птахів за можливість реалізувати ідею".

Довідка.

Праліси – унікальні недоторкані ліси, які існують і розвиваються без втручання людини, виключно за законами природи. Завдяки цьому вони мають високу життєздатність, стійкі у своєму існуванні, і надають надзвичайно важливі екосистемні послуги. Не підлягають відновленню.  Пралісів і близьких до них старовікових лісів в Україні залишилося зовсім мало – близько 80 тисяч гектарів. В Українських Карпатах наразі достеменно встановлено існування майже 48 тис. га пралісів і ще близько 35 тис. га ділянок перевіряються як потенційні праліси чи старовікові ліси.

У соціальній мережі створена спільнота "Збереження Карпатських пралісів". Ініціативу підтримують ряд інших проектів і груп.

Читайте також:

Фотовиставка: зберегти український аватар. ФОТО

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Викладення
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати