• Головна
  • Якщо немає електроенергії, дзвонити треба за новими телефонами
17:00, 7 серпня 2012 р.

Якщо немає електроенергії, дзвонити треба за новими телефонами

Сьогодні , в.о. директора Івано-Франківського РЕМ Василь Бойчук повідомив, що із 7 серпня запроваджено переадресацію усіх дзвінків, які надходять до диспетчерської філії „Івано-Франківський РЕМ” на телефонну лінію центру обробки викликів, який працює цілодобово, без перерви та вихідних.

Зателефонувавши за номером 08504020, безкоштовно із стаціонарних телефонів, або (0342)594020, клієнт отримає інформацію про причини відсутності електроенергії, розмір тарифів на неї, порядок обслуговування та ремонту приладів обліку електроенергії, контактні телефони і години особистого прийому громадян сервісним центром, іншу довідкову інформацію.

Почувши про таке нововведення, перший заступник міського голови Зіновій Фітель зауважив: „Я уже телефонував на цей номер. Приємний жіночий голос повідомив: „Нам дуже важливий ваш дзвінок”.  Але це для мене важливий дзвінок, якщо у мене немає електроенергії. Я тричі дзвонив і не додзвонився. Може, переадресація дзвінків і є правильною ідеєю, але її треба доопрацювати”.

 Натомість Василь Бойчук розповів, що такі зміни справді необхідні. Адже при виникненні  аварійної ситуації диспетчер одночасно скеровує роботу 5-6 бригад, відключає апаратуру, знімає напругу, тощо і одночасно відповідає на дзвінки споживачів. Це доволі складно. А запроваджена нещодавно схема має покращити якість надання послуг споживачам.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...