• Головна
  • У Івано-Франківську визначили будинок який найчастіше звертається до комунальників
17:00, 13 серпня 2012 р.

У Івано-Франківську визначили будинок який найчастіше звертається до комунальників

За липень 2012 року контакт-центр КП «Єдиний розрахунковий центр» зареєстрував 3296 звернень. Три чверті запитів – за телефоном 750-600.

Найбільше звернень (74%) ідентифіковані як скарги. 16% складають заяви, кілька відсотків – пропозиції. Інші звернення (8%) – листи, акти, подяки тощо.

Наприкінці липня значно зросла кількість як телефонних, так і письмових звернень. Це пов’язано з несприятливими погодними умовами.

Кількість звернень через інтернет залишається загалом незмінною (120 заяв).

В середньому в день реєструвалось 122 звернення (проти 85 у травні та 103 у червні). У період сильних морозів, у лютому в день реєструвалось – 140 заяв.

Найбільше до контакт-центру поступило заяв від мешканців будинку 54 по вул. Гната Хоткевича.

Прийняті повідомлення традиційно стосувались ремонтів будинкових систем: водопостачання та водовідведення, зливової каналізації. З підрядних організацій найбільше заявок було передано на виконання в «Аварійну службу ЄРЦ».

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...