В ПНУ обговорили рівень освіти в гірських регіонах. ФОТО. ВІДЕО

Сьогодні на базі Прикарпатського національного  університету розпочала роботу ІІІ Міжнародна науково-практична конференція "Роль освіти у сталому розвитку гірського регіону" .

Світлина від Ігора Цепенди.

Участь у ній взяли відомі вчені, науковці, педагоги з різних регіонів України, а також колеги з США.

Світлина від Ігора Цепенди.

У рамках програми конференції :

  • обговорення широкого спектру актуальних освітніх, виховних, етнокультурних, соціально-економічних та інших проблем у контексті Рамкової конвенції про охорону і сталий розвиток Українських Карпат,
  • розгляд нового Закону України «Про освіту»,
  • формування і реалізація ефективної освітньої політики в гірських районах,
  • визначення цільових орієнтирів та завдань сталого розвитку Карпатського регіону 
  • розроблення практичних кроків для їх досягнення.
Світлина від Ігора Цепенди.
Світлина від Ігора Цепенди.
Світлина від Ігора Цепенди.

Також детальніше про подію дивіться у відеосюжеті ТРК "РАІ"

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Викладення
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Викладення
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку