• Головна
  • 2 ДТП за добу. Які фактори стають причинами аварії?
08:00, 22 листопада 2017 р.

2 ДТП за добу. Які фактори стають причинами аварії?

Із сьогоднішніх оперативних зведень Управління з питань цивільного захисту населення дізнаємось, що протягом минулої доби  в області зареєстровано 2 дорожньо-транспортні події. Летальних наслідків не зафіксовано. 

21 листопада близько  19:42 зі служби 102 надійшло повідомлення від лікаря КШМД про те, що в МКЛ-1 з тілесними ушкодженнями, отриманими внаслідок ДТП, доставлено 26-річного франківця. 

При виїзді на місце правоохоронці встановили, що на лінію надійшло  повідомлення про ДТП в м. Івано-Франківську по вул. Надрічна. Прибувши на виклик, лікарі надали потерпілому першу медичну допомогу та доставили в МКЛ-1. Також на місці події з їх слів знаходився автомобіль «Ніссан Сантре», (реєстрація США), золотистого кольору, водій, якого вчинив наїзд на пішохода. Після цього потерпілого було направлено в ОКЛ на дообстеження. Виїздом на місце події по вул. Надрічна встановлено, що факт ДТП із потерпілим підтвердився. На момент прибуття на місце події, автомобіля, що вчинив наїзд на пішохода, не було. Згідно довідки ОКЛ №1160 у громадянина виявлено тілесні ушкодження у вигляді струсу головного мозку, забійної рани голови справа та перелому правої плечової кістки.

 21 листопада близько 18:00 год. в селі Драгомирчани, Тисменицького району, по вул. Центральна,31-річний житель села Іваниківка, Богородчанського району, вул. Шевченка, керуючи автомобілем «Фіат Скудо», рухався в сторону смт. Лисець, проявив неуважність, внаслідок чого наїхав на 41-річного велосипедиста, мешканця того ж села. Чоловік перетинав ділянку автодороги зліва направо у невстановленому місці. Внаслідок ДТП велосипедист доставлений в ОКЛ м. Івано-Франківська, із діагнозом: закритий перелом лівого стегна кістки без зміщення уламків, алкогольне сп’яніння та в подальшому поміщений в Лисецьку ЦРЛ.

За статистикою більше 1,2 мільйона людей гинуть в автокатастрофах. Які фактори можуть провокувати аварії?

Неуважність.

На жаль, ця людська риса у багатьох випадках виявляється притаманною як для водія, так і для пішохода. Частка секунди може вирішити результат ситуації. Будь-яка помилка (не помітив знак, вчасно не увімкнув поворотник, вибіг на червоне світло світлофора) веде до катастрофи. Пильність за кермом, пасажири, не відволікаючі водія бесідою і уважність пішохода — нехай не половина, але значна частина зниження ризику ДТП.

Досвід.

Водійський стаж дозволяє відчувати себе комфортніше на дорозі. Легкість в управлінні, невимушеність, правильна і швидка реакція в екстрених ситуаціях — ось навички, одержувані з часом. Брак досвіду, в свою чергу, вимагає підвищеної концентрації і зосередженості на дорозі. При цьому не можна губитися в непередбачених обставинах. Ось, мабуть, найсмішніші пояснення причин аварії зі слів новоспечених і «дозрілих» водіїв:

«Коли я стояла на перехресті, я випадково переплутала колір світлофора!»

«Їхав попереду учасник ДТП несподівано врізався в мене, не попередивши заздалегідь про свої наміри!»

«Муха, літаюча близько лобового скла, постійно відволікала мене. Коли я її зловив — не відчув, як врізався в дерево».

«Не можу сказати нічого поганого про себе за всі сім років водіння. Просто я ненароком заснув за кермом».

Втома.

Втома безпосередньо впливає на зосередженість водія на дорозі. Іноді фізично складно побороти той же сон. Особливо небезпечним часом вважається для водія час з 23 до 7 годин. Як правило, людина спить вночі, і в організму свої закони на цей рахунок. Час з 12 до 14 годин також асоціюється зі сном.

Рекомендації працівників Адміністрації Транспортних Аварій:

  • при тривалих поїздках необхідний перерву кожні дві години;
  • пасажири зможуть допомогти, приободрив водія, але не відволікаючи його;
  • добре виспіться перед поїздкою;
  • ні в якому разі не вживайте алкоголь до і під час шляху;
  • якщо помітили, що втрачаєте над собою контроль, зупиніться і відпочиньте;
  • при прийомі ліків завжди звертайте увагу на інструкцію: в ній не повинно бути позначок про зниженні концентрації.

Швидкість.

Швидкість автомобіля, збільшена з 70 до 100 км/год, підвищує ризик виникнення ДТП в два рази. Керувати машиною на високій швидкості набагато важче, а реакція водія на події має бути блискавичною. Чим вище швидкість, тим серйозніші наслідки, пов'язані з травмами. Проте зниження швидкості впливає на кількість аварій так само негативно, як і підвищення. Не даремно у багатьох країнах існує ліміт швидкості. Нижня межа становить приблизно 15-20 км/год в міських умовах. Інтенсивність руху, характеристики доріг, концентрація пішоходів у великих містах вимагають таких цифр. Верхня межа — 60 км/ч. В США він не перевищує 56 км/год, в Англії — 48 км/ч. Росія, Угорщина, Швейцарія, Бельгія і Болгарія зупинилися на 60 км/ч.

ДТП через перевищення швидкості

  • Нижче представлені кілька фактів, що показують зв'язок швидкості і ДТП:
  • Збільшення швидкості знижує область огляду: на швидкості 40 км/ч кут огляду — 100°, при 130 км/год він стає менше 30°.
  • Розслідування доводять, що зіткнення на швидкості 30 км/год у 90% випадків призводять до збереження життя пішохода. При цьому швидкість до 50 км/год призводить до загибелі пішоходів у 80% випадків.
  • Одна секунда — це час реакції людини.
  • Гальмівний шлях збільшується в 2 рази, якщо швидкість зростає з 50 до 80 км/год.

Агресивність.

Запальність, невігластво, злість створюють на дорозі гостру небезпечну ситуацію. Агресивна, егоїстична чи нахабна поведінка провокує дорожні пригоди.

Погода.

Дощ, сніг, бруд та інші подарунки природи ускладнюють рух машин на дорогах. Досить часто винуватцями бід на трасах є саме вони. Вести себе за кермом вдвічі обережнішими при поганих погодних умовах — життєва необхідність водія. Найкращий варіант — відмовитися від поїздки.

Погані дорожні умови

Технічна безпека.

Будь-які несправності автомобіля не приведуть ні до чого хорошого. Варіантів багато поломок. До найбільш очевидним відносяться порушення в роботі:

  • гальмівної системи;
  • шин;
  • підвіски;
  • гідропідсилювача керма;
  • системи електронного розподілу гальмівних зусиль.

Ця група має назву «Елемент активної безпеки». До «Елементу пасивної безпеки», в свою чергу, відносять:

  • подушки безпеки;
  • переднатягувачі ременів безпеки;
  • обробку салону.

Перевіривши й переконавшись, що всі системи в порядку, можна вирушати в дорогу.

Наведені вище істини не є секретом, але чомусь у важливі екстрені моменти людина забуває або свідомо уникає простих правил дорожнього руху. Ціною цього може бути чиєсь життя.


Читайте також: Болюче перехрестя у Франківську: вже третя ДТП. ФОТОФАКТ

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Івано-Фракнівськ #Івано-Франківськіновини #ДТП #аварія
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...