• Головна
  • Як підготувати свій позашляховик до офф-роуд?
Новини компаній
16:22, 4 січня 2019 р.

Як підготувати свій позашляховик до офф-роуд?

Новини компаній

Як відомо, основне призначення позашляховиків полягає у їзді по найглухіших місцях, де відсутнє нормальне дорожнє покриття. Проте для цього інколи потрібно добре апгрейдити транспортний засіб.

Одна справа, коли ви використовуєте свій джип для виїздів на полювання, риболовлю та пікніки. Зовсім інше, коли повнопривідний автомобіль вам потрібний для поїздок в жорстких офф-роуд умовах, що передбачає глибоке болото, кам’яні гряди, ями та інші перешкоди. Для забезпечення безпечної їзди на off-road та збільшення прохідності свого авто, джипери часто вдаються до тюнінгу. Широкий вибір позашляхових аксессуарів для тюнінгу джипів на сайті інтернет-магазину  Bezdor4x4.

Який позашляховик можна тюнінгувати?

Та тут варто зауважити, що далеко не кожен позашляховик можна тюнінгувати. Більшість «паркетників» не підходять для цього завдання. А от «Черокі», «Ніссан», «Ленд Ровер», чи навіть «Ниву», цілком реально перетворити на пристойний всюдихід. На такому можна сміливо підкорювати будь-яку непрохідну глушину, а також брати участь в серйозних офф-роуд змаганнях.

А ще у справжнього монстра бездоріжжя обов’язково має бути рама, яка братиме на себе більшу частину серйозних навантажень, та два мости - це програма-мінімум. Є джипери, які обладнують своє авто і третім мостом.

Для таких цілей цілком підійдуть «Сузукі Самурай», «Мітсубісі Паджеро», «Вранглер», «Ленд Ровер Дефендер» та багато інших. Для надання машині більш брутального та суворішого вигляду можна провести монтаж силового обвісу з кенгурятником, додаткової оптики чи лебідки.

Як збільшити кліренс: ліфтування позашляховика

Справжні фанати бездоріжжя ніколи не обходяться встановленням одних порогів, або придбанням лебідки, рейкового домкрата. Придбавши один офф-роуд аксесуар, вони входять в азарт та продовжують модернізувати свого «залізного коня». Глибоке болото, струмки, їзда по горах – все це нереально подолати з низьким кліренсом, а для його збільшення необхідно підняти підвіску та поставити колеса більшого діаметру.

І тут вже ряд нюансів – значна частина автомобілів просто не призначенні на встановлення великих, позашляхових коліс. Тому і потрібно здійснювати ліфтування транспортного засобу. Є два способи ліфтування машини:

  • боді ліфт (встановлення спеціальних поліуретанових проставок);

  • ліфт підвіски позашляховика (для збільшення зазору між рамою авто та підвіскою встановлюється ліфт комплект).

Для повсякденної їзди можна застосовувати лише один із способів ліфтування, наприклад за допомогою поліуретанових проставок. Проте для офф-роуд покатух знадобляться одразу і боді ліфт, і ліфт підвіски.

Боді ліфт для джипа

Для його проведення вам знадобиться близько 12 болтів, комплекти для ліфтування, що включає довгі болти з відповідними проставками. Ліфтуючи кузов, змінюється і початкове положення всього, що до нього кріпиться, а саме – рульові рейки, головний гальмівний циліндр та ін. Тому виникає потреба у подовженні рульової рейки, тяг та гальмівних шлангів.

Ліфт підвіски позашляховика

Якщо ваш джип оснащений пружинною/торсіонною підвіскою, достатньо буде всього лише встановити трохи довші пружини, як результат – збільшиться дорожній просвіт. Власникам машин із рессорною підвіскою доведеться вдаватися до більш складного способу ліфтування – монтаж ресор поверх мостів. В народі цю процедуру ще називають «спрінг овер». І як показує практика, без золотих рук професіонала та спеціального набору інструментів тут просто не обійтися.

Завершальний етап – вибір гуми з потужними грунтозачіпами та надійним захистом від бічних порізів.

Ліфтований позашляховик - ваш безпрограшний союзник у боротьбі зі складним бездоріжжям.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...