
10:47, 22 березня 2019 р.
Надійне джерело
Facebook розкрив рекламні бюджети кандидатів в президенти України

Користувачі соціальної мережі Facebook отримали можливість ознайомитися з інформацією про вартість публікацій, що містить політичну рекламу або антирекламу кандидатів в президенти України. Найчастіше вартість рекламного поста становить 100 доларів. Найбільш дорогі пости активісти руху "Чесно" виявили у сторінок, пов'язаних з Юлією Тимошенко та Олександром Шевченко. Великі кошти були вкладені в просування сторінок, створених для дискредитації Анатолія Гриценка та Володимира Зеленського.
Вартість рекламних постів офіційної сторінки президента Петра Порошенка - від 1 до 5 тисяч доларів. Однак невідомо, хто їх оплачує. В Адміністрації президента на це питання відповісти не змогли. У штабі Тімшенко не шкодують коштів на критику чинного президента. Один з рекламних постів "Ні торгівлі на крові", опублікований на офіційній сторінці лідера "Батьківщини", коштував від 1 до 5 тисяч доларів. Вартість найдорожчого поста на одній зі сторінок штабу Тимошенко склала від 10 до 50 тисяч доларів. Замовником реклами зазначено ТОВ "Сучасні інформаційні технології", засновником якого є глава київського міської організації "Батьківщина молода" Олексій Захарченко.
Автор Олька Кучер
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
10:08
24 грудня
Пол Ратт та Джек Блек вирішили власноруч перезняти культовий фільм. Про що буде нова “Анаконда” та чому всі її так чекають?
Новини компаній
15:00
23 грудня
1 Гбіт/с – новий стандарт швидкості Укртелеком
Новини компаній
11:00
23 грудня
10:04
23 грудня
Оголошення
09:22, 20 грудня
19
22:23, 23 грудня
15:34, 19 грудня
19:10, Вчора
Коментарі