09:51, 27 березня 2019 р.
Надійне джерело
Коли і куди скаржитись франківчанам на дії медиків. Пояснює Супрун
Систему змінюють, щоб такі випадки не допускалися або ж відстежувалися більш ефективно та ніхто не міг уникнути відповідальності за свої дії.
Коли й куди звертатися щодо неправомірних рішень чи дій медичних працівників
Кожен пацієнт має право оскаржити неправомірне рішення й отримати компенсацію, якщо його здоров’ю заподіяно шкоди. Відповідачем завжди є роботодавець – заклад охорони здоров’я чи лікар-ФОП.
Фіксація таких скарг – дуже корисний інструмент. Він допомагає довести, що в конкретній лікарні справді були випадки порушення прав пацієнтів. Нам часто розповідають про той чи інший випадок, який стався, втім, не використовують легальні інструменти, які б офіційно зафіксували інцидент. Відповідно довести правду стає практично неможливо. А непокаране зло – зростає. Відстоювати свої права й реагувати на їхнє порушення в межах закону – обов’язковий елемент культури розвиненого суспільства.
Якщо вам виповнилося 18 років, захищати свої права можна особисто, через представника або ж колективно (коли скаргу подає група людей). Неповнолітні чи недієздатні особи – через законних представників.
Оптимальний варіант – письмове звернення: зареєстрована заява зобов’язує установу надати вам відповідь.
Тож якщо особисто приносите заяву, попросіть зареєструвати її, а якщо надсилаєте поштою, то рекомендованим листом чи з повідомленням про вручення. Якщо звернення надсилається електронною поштою, то треба вказувати електронну адресу, на яку має прийти відповідь – це вимога Закону України «Про звернення громадян».
Що треба зазначити в заяві
▪
прізвище, ім’я, по батькові повністю
▪
місце проживання
▪
суть питання і чітке формулювання прохання чи вимоги; якщо ви хочете бути присутнім при розгляді звернення, потрібно це вказати
▪
підпис і дату
Куди можна звертатися зі скаргою
Зверніться до головного лікаря із письмовою заявою/скаргою і попросіть її зареєструвати (в такому разі вам зобов’язані надати відповідь).
Якщо не вдалося владнати ситуацію, зверніться вашого міста чи області: із письмовою заявою/скаргою і попросіть вхідний номер (це допоможе дізнаватися хід розгляду вашого питання).
Якщо не вдалося владнати ситуацію, зверніться на гарячу лінію місцевих органів виконавчої влади.
Якщо не вдалося владнати ситуацію, зверніться на гарячу лінію Уряду за телефоном 1545.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
19:01, 10 грудня
19:01, 10 грудня
11:23, 2 грудня
19:01, 10 грудня
19:01, 10 грудня
live comments feed...