Читай. Поширюй!
07:00, 25 травня 2019 р.
У Франківську з'явилися білборди, реклама яких заставляє задуматись не тільки водіїв
Читай. Поширюй!
У Івано-Франківську у рамках інформаційної кампанії “Ремінь або розтин” розмістили шокуючу соціальну рекламу, яка спонукає українців користуватися ременями безпеки в авто.
На 180 білбордах по Україні розміщене зображення чоловіка з синцями від ременя безпеки та інше його ж фото зі слідом від розтину.
Соціальна реклама звертає увагу на смертельні наслідки автокатастроф, пропонуючи водіям вибір «Ремінь або розтин», зображуючи синець від ременя і слід від ножа патологоанатома як альтернативу. Адже за даними ВООЗ, у половині випадків ремінь у смертельній аварії міг би врятувати життя, а в Україні не пристібається 77% водіїв.
Нагадаємо, що рівень користування ременями безпеки в Україні є найнижчим серед усіх країн Європи. Змінити поведінку українців та збільшити цей показник можливо підвищивши штрафи за таке порушення та мотивуючи інформаційними кампаніями. Важливим кроком у напрямку зміни поведінки українців має стати ухвалення Верховною Радою законопроекту № 10131 про підвищення штрафів. Автори законопроекту пропонують підвищити штрафи у 10 разів з 51 до 510 гривень.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
Спецтема
Оголошення
11:33, 3 грудня
2
12:40, 4 грудня
1
live comments feed...