10:36, 25 червня 2019 р.
Контакт-центр 15-80 запровадив звернення мешканців он-лайн
Служба оперативного реагування стає ближчою до мешканців.
Про це на щотижневій оперативній нараді повідомив Руслан Євчин – директор ТОВ «Техноінфософт», інформує Місто.
“Зараз багато молоді, яка хоче впливати на те, що відбувається в місті. Тому ми хочемо запропонувати їм нові послуги”, – зауважив Руслан Євчин.
Так, до порталу додали карту звернень. Також є графіки, які відображають ТОП-питань, з якими звернулися мешканці міста до служби. Запровадили і можливість для виконавців робіт входу з мобільного пристрою.
Склали також персональний кабінет мешканця. Цього раніше не було. Звернення звідти безпосередньо попадає в контекст-центр, а звідти до виконавця.
Користувачі можуть оцінювати якість виконання робіт.
На сайті можна переглянути «ТОП-20 проблем міста» та «ТОП-20 активних мешканців». За словами директора, найбільше звернень від мешканців Івано-Франківська надходить про проблеми з ліфтами – 53 звернення, далі йдуть звернення про пожежі (36) та про не покошену траву (30).
«У майбутньому ми хочемо створити окремий додаток для мобільних телефонів, щоб користування стало ще зручнішим», – сказав Євчин.
Він додав, що звернення можна подавати анонімно, тоді воно буде доступно тільки комунальним службам. Марцінків запропонував створити окремий чат у Вайбері, бо ним активно користуються франківці.
Довіково: 15-80 - служба оперативного реагування міськвиконкому
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
11:58
13 грудня
Спецтема
Оголошення
19:01, 10 грудня
11:23, 2 грудня
19:01, 10 грудня
19:01, 10 грудня
19:01, 10 грудня
live comments feed...