• Головна
  • Контакт-центр 15-80 запровадив звернення мешканців он-лайн
10:36, 25 червня 2019 р.

Контакт-центр 15-80 запровадив звернення мешканців он-лайн

Контакт-центр 15-80 запровадив звернення мешканців он-лайн

Служба оперативного реагування стає ближчою до мешканців.

Про це на щотижневій оперативній нараді повідомив Руслан Євчин – директор ТОВ «Техноінфософт», інформує Місто.

“Зараз багато молоді, яка хоче впливати на те, що відбувається в місті. Тому ми хочемо запропонувати їм нові послуги”, – зауважив Руслан Євчин.

Так, до порталу додали карту звернень. Також є графіки, які відображають ТОП-питань, з якими звернулися мешканці міста до служби. Запровадили і можливість для виконавців робіт входу з мобільного пристрою.

Склали також персональний кабінет мешканця. Цього раніше не було. Звернення звідти безпосередньо попадає в контекст-центр, а звідти до виконавця.

Користувачі можуть оцінювати якість виконання робіт.

На сайті можна переглянути «ТОП-20 проблем міста» та «ТОП-20 активних мешканців». За словами директора, найбільше звернень від мешканців Івано-Франківська надходить про проблеми з ліфтами – 53 звернення, далі йдуть звернення про пожежі (36) та про не покошену траву (30).

«У майбутньому ми хочемо створити окремий додаток для мобільних телефонів, щоб користування стало ще зручнішим», – сказав Євчин.

Він додав, що звернення можна подавати анонімно, тоді воно буде доступно тільки комунальним службам. Марцінків запропонував створити окремий чат у Вайбері, бо ним активно користуються франківці.

Довіково: 15-80 - служба оперативного реагування міськвиконкому

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Франківськ #виконком #служба #реагування
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Оголошення
live comments feed...