Вартість проєкту моста на Пасічну завищена, не відповідає безпеці руху, заморожено 140 млн грн кредитних коштів

Вартість проєкту моста на Пасічну завищена, не відповідає безпеці руху, заморожено 140 млн грн кредитних коштів, Андрій Гук

До такого висновку дійшли польські інженери, які розробили та збудували понад 200 мостів. До міста їх запросив радник міністра інфраструктури Віталій Загреба.

"200 мостів спроектовано з них 180 збудовано Саме такий досвід мають польські спеціалісти, які сьогодні відвідали Франківськ. Один з них - директор фірми, яка проектує мости. інший спеціаліст - проводить аудит мостів, а також перевіряє організацію дорожнього руху на предмет безпеки та ефективності.

Про поляків: 30 років роботи з складними проектами в Польщі та інших країнах Європи; міжнародний досвід; сучасні технології і стандарти; фінансова, транспортна, інженерна, безпекова грамотність на найвищому рівні.

Ознайомили запрошених фахівців з матеріалами проекту нового мосту і майбутньої транспортної розв'язки на Надрічній.

Висновки, до яких дійшли польські експерти, провівши попереднє ознайомлення і вивчення матеріалів:

Проект Франківського мосту:
примітивний і невиправдано дорогий.

Проект розв'язки на Надрічній:
незручна, аварійно небезпечна, неефективна.

Рекомендують обов'язково замовити аудит проектів і мосту і розв'язки, і вже зараз опрацювати всі недоліки, які ще можна вирішити і виправити.
Недоліків - вкрай багато і всі вони суттєві.

Що ж до транспортної розв'язки на Надрічній, то тут всі одностайно схиляються до думки, що проект треба максимально переробити. тут наші думки з думками польських фахівців зійшлись повністю!

Хто слідкує за темою, той знає, що з боку франківських фахівців був запропонований варіант транспортної розв'язки на Старій Надрічній у формі кільця - зручно, безпечно, сучасно, і вартість такого рішення становитиме до 100 млн грн, а не 330 млн, як зараз наполягає влада міста за розв'язку з естакадами.

До речі, вартість незалежного сертифікованого аудиту по європейських стандартах становить 12тис злотих. в Україні, до речі, теж є сертифіковані фахівці, які можуть здійснити незалежний аудит.

Влада міста, звісно ж не проводила і не оприлюднювала ні аудит, ні транспортне моделювання, ні інші необхідні передпроектні дослідження.

В п'ятницю в Франківськ приїде міністр інфраструктури Vladyslav Kryklii. буде в т.ч. і на замороженому будівництві мосту.
Руслан Марцінків, звісно ж, відчайдушно буде просити грошей.
сподіваюсь у Марцінківа вистачить честі донести об'єктивну і чесну інформацію про небезпечність і неефективність сирого проекту.
Денис Шмигаль, ви, як учасник процесу, сподіваюсь теж дасте об'єктивну оцінку діям влади міста", - пише у соц.мережі громадський активіст, координактор проєкту Франківськ Який Треба Берегти Юрій Козакевич. 

Тим часом будівельні роботи на мості зупинені вже більше як пів року. В мості заморожено 140 млн. грн. кредитних коштів. Щомісяця місто втрачає по 2 млн грн, сплачуючи відсотки за цей недолугий довгобуд - додає Юрій Козакевич. 

Вартість проєкту моста на Пасічну завищена, не відповідає безпеці руху, заморожено 140 млн грн кредитних коштів, фото-1

Сюжет UA Карпати

Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
1429 переглядів в грудні
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати