Навіщо реєструвати товарний знак

Картинки по запросу Навіщо реєструвати товарний знак
Картинки по запросу Навіщо реєструвати товарний знак

Товарний знак потрібен не завжди. Якщо відкрити ларьок з ремонтом взуття, найпростіше назвати його «Ремонт взуття» і нічого не вигадувати. Але якщо хочеться виділитися серед конкурентів або відкрити мережу кіосків, то без товарного знака не обійтися. Доведеться придумувати оригінальну назву і реєструвати його.Зареєструвати товарний знак буває непросто, зате від нього багато користі.

Подати онлайн заявку на торгівельну марку ви можете Profitmark.ua вже зараз!

Навіщо потрібен товарний знак

Право використовувати назву. Якщо ви придумаєте оригінальну назву і зареєструєте товарний знак, то станете його єдиним правовласником.

Якщо хтось ризикне використовувати вашу назву без дозволу, ви зможете стягнути з нього компенсацію, змусити знищити контрафакт і прибрати всі згадки вашої назви. Конкретну суму в кожному випадку визначає суд: п'ять мільйонів буває рідко, а кілька сотень тисяч — часто-густо. І ще: якщо у вас є товарний знак, ви точно не порушуєте чужі права.

Маркування. Тільки власник товарного знака має право використовувати маркування . Воно говорить про те, що товарний знак зареєстрований і його власник готовий переслідувати порушників за законом. Використовувати маркування без товарного знака не можна: відповідальність аж до кримінальної. Поки що за цією статтею до покарання нікого не засудили, але вона є.

Митниця. Товарний знак можна внести до реєстру Державної митної служби. Тоді для провезення маркованого товару через кордон потрібно буде ваш дозвіл, інакше митники його розгорнуть.

Статутний капітал. Якщо оцінити товарний знак і поставити його на баланс, він стане нематеріальним активом компанії. Компанія подорожчає, і це допоможе залучити нових партнерів та інвесторів. А ще під заставу оціненого товарного знака можна взяти кредит: в разі чого банк його продасть і поверне свої гроші.

Франшиза. За законом без товарного знака не можна укладати франшизний договір-юридичною мовою його називають договором комерційної концесії. Суть договору в тому, що продавець франшизи продає Покупцеві право користуватися своїм товарним знаком. Але якщо він його не зареєстрував, то у нього самого Немає цього права, продавати нічого.

Якщо продати франшизу без реєстрації знака, угоду визнають недійсною, а продавця змусять повернути покупцеві гроші з відсотками. Іноді франшизу вдається відстояти, але це довго і дорого.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
9 переглядів в листопаді
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати