• Головна
  • Сучасні технології на Івано-Франківському локомотиворемонтному заводі
09:31, 11 березня 2020 р.
Надійне джерело

Сучасні технології на Івано-Франківському локомотиворемонтному заводі

Сучасні технології на Івано-Франківському локомотиворемонтному заводі

При модернізації дрезин ДГКу на АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» використовуються сучасні технології, написав на сторінці ФБ головний конструктор підприємства Андрій Харлов. 

В основу модернізації дрезини ДГКу поставлена мета звільнити площу підлоги і простір кабіни машиніста від проміжної опори та з’єднаних з нею карданних валів, а також кожуха, покращити умови роботи машиніста та умови перевезення бригади робітників за рахунок збільшення пасажиромісткості кабіни дрезини. Дрезина ДГКу-М (модернізована) застосовується для проведення робіт по обслуговуванню та ремонту залізничної колії.

Дрезина ДГКу-М призначена для:

• виконання вантажно-розвантажувальних робіт, перевезення елементів верхньої будови шляху, інструментів, механізмів і пристосувань, а також для перевезення бригади робочих до місця робіт;
• виконання будівельно-монтажних робіт, проведення аварійно-відновлювальних, планово-запобіжних і ремонтних робіт шляху;
• технічне обслуговування і ремонт пристроїв СЦБ (сигналізації, централізації і блокування) в польових умовах;
• живлення електроенергією споживачів в польових умовах.
Дрезина ДГКу-М обладнана збільшеною, з новим дизайном, кабіною пасажиромісткістю 10 місць, у якій розташовано два пости управління дрезиною для їзди в обох напрямах; дизельним двигуном Cummins QSL9 потужністю 300к.с. (або ЯМЗ-238Б, 300 к.с..); гідропередачею УГП-230М (300 к.с.); системою передпускового підігріву двигуна; автоматичною системою забезпечення безпеки руху АЛС-МП; інверторним зварювальним випрямлячем серії ВДУЧ. Для живлення електроенергією споживачів в польових умовах використовується генератор потужністю 60 кВт.
Замість кранової установки з електроприводом на дрезині ДГКу-М, встановлена краново-манипуляторна установка РК18500-32080* фірми Palfinger (Австрія), у комплекті з допоміжним навісним устаткуванням (рейковий захват, траншеєкопач, грейфер, ківш, поліп-грейфер, ротатор, траверса та ін.). Це дозволить розширити перелік робот та зону обслуговування краном. Модернізація підвищує технічний рівень, функціональні можливості дрезини, зручність експлуатації та підвищує безпеку, ефективність праці персоналу та дає можливість подовжити термін експлуатації дрезини.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#новини #івано-франківськ #локомотиворемонтний завод
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...